Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie działa niewidzialność w klasie na nożu.



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Carl

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.08.2013 10:59

Witam, zrobiłem sobie klasę Premium, dodałem do niej +20 DMG z M4A1 i niewidzialność na nożu (70/255). A ta niewidzialność na nożu nie działa wygląda się normalnie.

SMA klasy:

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "(Premium) Nieustraszony";
new const opis[]    = "Dostaje M4 oraz 20 wiecej dmg, moze wykonac skok w powietrzu.Na nożu jego widzialnosc spada do 70/255";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPremium \r(\dPlatne\r)");
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Nieustraszony (Premium) ] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
if(!is_user_connected(idattacker)) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker]) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(!(damagebits & (1<<1))) 
return HAM_IGNORED; 
 
if(get_user_weapon(idattacker) && CSW_M4A1)
{
damage+=20;
}
 
return HAM_IGNORED; 
}

Proszę o pomoc.


Zapraszam na CS-Plus.xaa.pl !!

COD MOD UNKIAT !!!

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 21.08.2013 11:03

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

ModyCall of Duty ModProblemy
  • +
  • -
  • 0

#3 jestemdobry

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Solniki Wielkie
Offline

Napisano 21.08.2013 11:03

Spróbuj zrobić tą samą klasę drugi raz.



#4 Carl

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.08.2013 11:05

Jeśli nie da się naprawić tej, to czy mogli byście zrobić mi taką od nowa ? Działającą.


Zapraszam na CS-Plus.xaa.pl !!

COD MOD UNKIAT !!!

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych