Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o poprawienia dwóch klas

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrGrafi2K

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Krokowo
Offline

Napisano 19.08.2013 21:13

Tak jak w temacie, proszę o poprawienie dwóch klas Assassina [Premium] i  Kapitan [Premium]

 

Kod Assassina:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Assassin [Premium]";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM). Podczas kucania jest niewidoczny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
	
}
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Chodzi o poprawienie nie widzialności, żeby klasa była nie widzialna pod czas kucania...

 

Kod kapitana:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		if(weapon == CSW_AWP) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Tutaj żeby było 1/1 z AWP i 1/2 z He !

 

 

Za każdą klasę daję po plusie, z góry dziękuje !


  • +
  • -
  • 0

#2 Pr0 Ogar970

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 20.08.2013 08:59

Łap Kapitana :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HEGRENADE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		if(weapon == CSW_AWP) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE  && random_num(1,2) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits)
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Pr0 Ogar970 edytował ten post 20.08.2013 09:00

ZAPRASZAM NA START SERVERA COD MOD COUNTER-STRIKE 1.6 12.08.2013 Godzina: 11
IP : 188.165.218.42:27102
Free VIP 5 dni , Nie Czekaj ! Dołącz Już Teraz.
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#3 MrGrafi2K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Krokowo
Offline

Napisano 20.08.2013 10:05

Dzięki, czekam na assassina, idzie plus ;P


  • +
  • -
  • 0

#4 Pr0 Ogar970

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 20.08.2013 10:41

Czymaj Assassina :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Assassin [Premium]";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM). Podczas kucania jest niewidoczny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
	
}
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);	

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
}

public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Użytkownik Pr0 Ogar970 edytował ten post 20.08.2013 10:42

ZAPRASZAM NA START SERVERA COD MOD COUNTER-STRIKE 1.6 12.08.2013 Godzina: 11
IP : 188.165.218.42:27102
Free VIP 5 dni , Nie Czekaj ! Dołącz Już Teraz.
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#5 MrGrafi2K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Krokowo
Offline

Napisano 20.08.2013 12:56

Są dwa błędy jak kompiluje, poprawisz to ??


  • +
  • -
  • 0

#6 Pr0 Ogar970

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 21.08.2013 08:26

Przepraszam za błędy wynik tego że na szybko robiłem plugin.
Łap :

Załączone pliki


Użytkownik Pr0 Ogar970 edytował ten post 21.08.2013 08:26

ZAPRASZAM NA START SERVERA COD MOD COUNTER-STRIKE 1.6 12.08.2013 Godzina: 11
IP : 188.165.218.42:27102
Free VIP 5 dni , Nie Czekaj ! Dołącz Już Teraz.
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#7 MrGrafi2K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Krokowo
Offline

Napisano 21.08.2013 08:32

Dzięki !!!

Temat do zamknięcia !


  • +
  • -
  • 0

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 21.08.2013 08:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych