Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa [Czolgista]

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 barteek011

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2013 20:26

Gdzie jest błąd?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];		
new const nazwa[]   = "Czolgista";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.4", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	set_user_clip(id, 2);
}
	

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

"Dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie..."


#2 Kuba22

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:246
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 19.08.2013 20:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
     
new const nazwa[] = "Czolgista";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;

new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];   

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.4", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    set_user_clip(id, 2);
}
    

stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}

Poprawione
@edit
Błąd polegał na tym, że było new ma_klase[33] i new bool:ma_klase[33]


Użytkownik Kuba22 edytował ten post 19.08.2013 20:47

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych