Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Poprawa Vipa i pare pytań

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 18.08.2013 15:52

1) Może ktoś mi poprawić tego vipa, tak aby po wygraniu klasy miał po 6 granatów.

 

2) Jak zrobić takie adnotacje po wpisaniu /klasa w zaznaczonym na obrazku miejscu?? (Zasady serwa, albo Ile kosztuje premka)

bez-tytulu.jpg

 

3) Posiadam klasę z podmienionym modelem broni, czy po wgraniu GHW podmieni mi podmieniony (xD) model??

Załączone pliki


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#2 aVeQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:146
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 18.08.2013 15:56

Odpowiedz na pytanie 2 - musisz edytować silnik Codmoda

Odpowiedz na pytanie 3 - nie powinno podmienić ci modeli aczkolwiek może.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#3 (Kalifta)

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 18.08.2013 16:01

To że trzeba zedytować silnik to ja wiem, pytanie JAK??


CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)


#4 aVeQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:146
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 18.08.2013 16:13

Dokładnie to musisz edytować menu które się wyświetla po wpisaniu /klasa

 

Nie jestem jakiś pro elo ale trzeba zrobić coś podobnego chyba

 

Edytować

public WybierzKlase(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
            menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
        }
    }
    menu_setprop(menu, "Zasady");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
}

i dodać

register_clcmd("say /zasady", "Zasady");

+ wiele innych rzeczy 
 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.08.2013 16:19

add_text sie stosuje


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych