A nie lepiej generować klucze gdzie będzie nr misji i nick gracza i tylko misje zrobione/zaczęte zapisywać do klucza wraz z postępem misji?
Słuchaj, dl przykładu:
Plugin ma 3 misje.
Kazda misja ma zmienną.
wartosc 0 = misja nie zaczeta
wartosc 1 = misja zaczeta
wartosc 2 = misja ukonczona.
i drugą zmienną, odpowiadającą za postęp misji.
Gracz ukończył 1 misje, z 2 nic nie robił, 3 właśnie zaczął
To wtedy nie trzeba zapisywać w 1 kluczu wszystkich danych, tylko robisz osobny klucz którego identyfikatorami nie będzie tylko nick gracza ale także numer misji.
I zapisujesz w kluczu misji gracza postep i wartosc (nie zaczęta, zaczęta, ukończona).
Nie musisz wtedy zapisywać wszystkich misji (te co nie zaczęte to nie zapisujesz!), przez co uzyskasz sporo wolnego miejsca.
Użytkownik d0naciak edytował ten post 17.08.2013 08:21