Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin chyba źle działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 16.08.2013 17:42

Cześć. Napisałęm wczoraj plugin, ale niewiem czy on nie działa czy poprostu działa tak że tego nie widać czy coś. Chciałem aby po wpisaniu komendy /fps można było podać wartość (wartość ile ma się ustawić FPS) i wykonuje sie komenda fps_max wartość. Wydaje mi się ze plugin dobrze zrobiłem ale na serwerze nie działa więc niewiem co jest grane :

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniel"




public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /fps", "fpsy");
}
public fpsy(id)
{
new podaj_fps[128]; read_argspodaj_fps, 127);
replace_allpodaj_fps, 127, "^"", "");




client_cmd(id, "fps_max %s", podaj_fps);
client_cmd(id, "fps_modem %s", podaj_fps);
return PLUGIN_HANDLED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.08.2013 18:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniel"
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /fps", "fpsy");
register_clcmd("ile", "pobierz");
}
 
public fpsy(id)
console_cmd(id, "messagemode ile");
 
public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
 
new podaj_fps = str_to_num(ilosc)
client_cmd(id, "fps_max %d", podaj_fps);
client_cmd(id, "fps_modem %d", podaj_fps);
}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 17.08.2013 06:47

Nie kompiluje się. Niewiem skąd się wzięło to ilosc i nierozumiem dlaczego są 2 eventy.


  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.08.2013 09:10

Dodaj nad plugin_init:

new ilosc[33]

 

Jakie 2 eventy ?


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 17.08.2013 10:45

fpsy i pobierz. w fpsy jest 

console_cmd(id, "messagemode ile");

  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.08.2013 12:18

WUT ?! Testowałeś plugin, wiesz jak on działa ? Gdy wpiszesz /fps, wykona się funkcja fpsy(id), która spowoduje wywołanie messagemode ile, które "dane" prześle do funkcji "pobierz(id)", który jest zarejestrowany w plugin_init jako: register_clcmd("ile", "pobierz");. W tym messagemode wpisujesz ciąg znaków(liczbę). Po zaakceptowaniu przyciskiem enter, ciąg znaków zostanie zapisany w zmiennej "ilosc" a następnie zmienna "ilosc" zamieniona jest ze stringu (ciąg znaków) do liczby całowitej. Następie ustawiane są komendy fps_max i fps_modem


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 17.08.2013 14:45

Plugin nie działą dobrze. Testowałem go. Jeśli już podaje wartość komend to i tak komendy przyjmują złe wartości. Pozatym fajnie by było jakbyś troche wytłumaczył co piszesz i dlaczego :)


  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.08.2013 15:22

Jeżeli testujesz na graczach steam, to nic dziwnego. Na gracza steam już nie można wykonywać "operacji" zwiazanych z wymuszaniem komend jak "bind", "connect" itp. itd. Spróbuj na graczach nonsteam.

 


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 17.08.2013 16:49

No właśnnie ja mam steam i na mnie to próbowałem. Nawet nie wiedziałem że takie coś jest że nie można na nich nic wymusić


  • +
  • -
  • 0

#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.08.2013 16:57

No więc widzisz. Plugin działa w 100-tu procentach.


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 17.08.2013 17:19

a propo to jest wogóle jakiś poradnik o wczytywaniu znaków ? tak jak w c++ strumień wejściowy to tak jak tu.


  • +
  • -
  • 0

#12 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.08.2013 15:06

Zauważ, że klient wysyła na serwer całą wartość, nie zaś kolejne znaki, więc trudno jest tutaj mówić o strumieniu.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych