Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Forum - Hud Info

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 koziar

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 16.08.2013 08:38

Witam.

Mam pewien problem. Chciałbym zmienić nazwę forum w hudinfo ale nic nie mogę znaleźć. Jezeli jest ktos chetny do pomocy to proszę o nia.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <csx>


#define PLUGIN "[COD Nowy] Advanced Hud Info"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "QTM_Peyote & =ToRRent"


/* P.S Wstepny plugin stworzyl Peyote, ja go zmodyfikowalem
Jezeli chcesz zeby wszystko dzialalo jak ta lala :P
to w QTM_Codmod.amxx znajdz public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len)
i zamien caly public na to:
public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len)
{
if(perk <= ilosc_perkow)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]);
}
}
oraz znajdz public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
i zamien na:


public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}


I powinno chulac :D (chyba xD)
*/
new g_syncHudObj;
new pcvar_showEnemiesInfo;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


pcvar_showEnemiesInfo = register_cvar("cod_enemiesinfo", "1"); 
// czy chcesz wyswietlac informacje o przeciwnikach ? 1 - Tak, 0 - Nie


g_syncHudObj = CreateHudSyncObj();


set_task(0.1, "showHudInfo", _, _, _, "b");
}


public showHudInfo()
{
for(new id=1; id <= 32; id++)
{
if(!is_user_connected(id))
continue;


new iTarget, iBody;
get_user_aiming(id, iTarget, iBody);


if(!is_user_connected(iTarget) || is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


new iTargetTeam = get_user_team(iTarget);
new szName[33], szPerkName[33], szClassName[33];
get_user_name(iTarget, szName, 32);
cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(iTarget), szPerkName, 32);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(iTarget), szClassName, 32);
new clip, ammo, wpnid = get_user_weapon(iTarget, clip, ammo)
new wpnname[32]
if(wpnid)
{
xmod_get_wpnname(wpnid, wpnname, 31)
}
if(iTargetTeam != get_user_team(id) && !get_pcvar_num(pcvar_showEnemiesInfo))
return PLUGIN_CONTINUE; // jezeli cvar=0, po nacelowaniu na wroga nic sie nie stanie


if(iTargetTeam != get_user_team(id) && get_pcvar_num(pcvar_showEnemiesInfo))
{
set_hudmessage(iTargetTeam == 1? 255: 20, iTargetTeam == 2? 110: 20, iTargetTeam == 2? 255: 0, -1.0, 0.57, 1, 1.5, 0.4, 0.03, 0.2, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "Nick: %s^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
//show_hudmessage(id, "Nick: %s^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
// jezeli cvar=1 po nacelowaniu na wroga wyswietla sie powyzsza informacja
}
else if(iTargetTeam == get_user_team(id))
{
set_hudmessage(iTargetTeam == 1? 255: 20, iTargetTeam == 2? 110: 20, iTargetTeam == 2? 255: 0, -1.0, 0.57, 1, 1.5, 0.4, 0.03, 0.2, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "Nick: %s / HP: %i / Bron: %s (%i | %i)^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, get_user_health(iTarget), wpnname, clip, ammo, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
//show_hudmessage(id, "Nick: %s / HP: %i / Bron: %s (%i | %i)^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, get_user_health(iTarget), wpnname, clip, ammo, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
// po nacelowaniu na swojego, zobaczysz taka informacje
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
} // Noi cyc malina Oo
 

  • +
  • -
  • 0

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.08.2013 08:57

Ten plugin odpowiada za wyświetlanie imienia, hp, broni, perku itp... Osoby na którą nacelujemy. Jeżeli chodzi Ci o Forum na górze po lewej, to musisz dać funkcję "Pokaz" z silnika cod.a

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 16.08.2013 08:59

Musisz sobie dodać nazwę forum,
 
"Nick: %s^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s^nForum: NAZWA_FORUM"
i
 
"Nick: %s / HP: %i / Bron: %s (%i | %i)^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s^nForum: NAZWA_FORUM"
Ale to wyświetli się tylko jeżeli nacelujesz na gościa
  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#4 koziar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 16.08.2013 09:07

Hmm troszkę niedokładnie opisałem. Dla ułatwienia ss z serwera.

 

zHLc.jpg


  • +
  • -
  • 0

#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 16.08.2013 09:14

To musisz zrobić tak jak GT Team napisał, dodać to w silniku (możesz załączyć to ci dodam)
  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#6 koziar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 16.08.2013 09:31

Czyli wiaze sie z tym reset lvli ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 16.08.2013 09:36

Nie nie nie, żaden reset, zamień tylko "NAZWA_FORUM" na twoje forum, przekompiluj i wgraj na serwer

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#8 koziar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 16.08.2013 09:44

dzięki Wielkie za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#9 koziar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 19.08.2013 10:28

Temat można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych