Witam.
Mam pewien problem. Chciałbym zmienić nazwę forum w hudinfo ale nic nie mogę znaleźć. Jezeli jest ktos chetny do pomocy to proszę o nia.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <csx> #define PLUGIN "[COD Nowy] Advanced Hud Info" #define VERSION "1.2" #define AUTHOR "QTM_Peyote & =ToRRent" /* P.S Wstepny plugin stworzyl Peyote, ja go zmodyfikowalem Jezeli chcesz zeby wszystko dzialalo jak ta lala :P to w QTM_Codmod.amxx znajdz public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len) i zamien caly public na to: public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len) { if(perk <= ilosc_perkow) { param_convert(2); copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]); } } oraz znajdz public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len) i zamien na: public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len) { if(klasa <= ilosc_klas) { param_convert(2); copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]); } } I powinno chulac :D (chyba xD) */ new g_syncHudObj; new pcvar_showEnemiesInfo; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) pcvar_showEnemiesInfo = register_cvar("cod_enemiesinfo", "1"); // czy chcesz wyswietlac informacje o przeciwnikach ? 1 - Tak, 0 - Nie g_syncHudObj = CreateHudSyncObj(); set_task(0.1, "showHudInfo", _, _, _, "b"); } public showHudInfo() { for(new id=1; id <= 32; id++) { if(!is_user_connected(id)) continue; new iTarget, iBody; get_user_aiming(id, iTarget, iBody); if(!is_user_connected(iTarget) || is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new iTargetTeam = get_user_team(iTarget); new szName[33], szPerkName[33], szClassName[33]; get_user_name(iTarget, szName, 32); cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(iTarget), szPerkName, 32); cod_get_class_name(cod_get_user_class(iTarget), szClassName, 32); new clip, ammo, wpnid = get_user_weapon(iTarget, clip, ammo) new wpnname[32] if(wpnid) { xmod_get_wpnname(wpnid, wpnname, 31) } if(iTargetTeam != get_user_team(id) && !get_pcvar_num(pcvar_showEnemiesInfo)) return PLUGIN_CONTINUE; // jezeli cvar=0, po nacelowaniu na wroga nic sie nie stanie if(iTargetTeam != get_user_team(id) && get_pcvar_num(pcvar_showEnemiesInfo)) { set_hudmessage(iTargetTeam == 1? 255: 20, iTargetTeam == 2? 110: 20, iTargetTeam == 2? 255: 0, -1.0, 0.57, 1, 1.5, 0.4, 0.03, 0.2, -1); ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "Nick: %s^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName); //show_hudmessage(id, "Nick: %s^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName); // jezeli cvar=1 po nacelowaniu na wroga wyswietla sie powyzsza informacja } else if(iTargetTeam == get_user_team(id)) { set_hudmessage(iTargetTeam == 1? 255: 20, iTargetTeam == 2? 110: 20, iTargetTeam == 2? 255: 0, -1.0, 0.57, 1, 1.5, 0.4, 0.03, 0.2, -1); ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "Nick: %s / HP: %i / Bron: %s (%i | %i)^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, get_user_health(iTarget), wpnname, clip, ammo, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName); //show_hudmessage(id, "Nick: %s / HP: %i / Bron: %s (%i | %i)^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, get_user_health(iTarget), wpnname, clip, ammo, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName); // po nacelowaniu na swojego, zobaczysz taka informacje } } return PLUGIN_CONTINUE; } // Noi cyc malina Oo