Jeżeli istnieje taka możliwość chciałbym poprosić was o plugin który po wpisaniu /lastexp pokazuje ile expa nabilismy w poprzedniej rundzie, byłbym bardzo wdzięczny.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 15.08.2013 20:38
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
#2
Napisano 16.08.2013 15:20
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#3
Napisano 16.08.2013 20:59
CoD mod oczywiście, w innych nie siedzę...
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
#4
Napisano 16.08.2013 21:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <colorchat> #include <codmod> new g_iLastPlayerExp[33]; new g_iPlayerExp[33]; public plugin_init() { register_plugin("COD: Pokaz Exp z poprzedniej rundy", "0.1", "d0naciak"); register_event("HLTV", "ev_NewRound", "a", "1=0", "2=0"); register_clcmd("say /lastexp", "cmd_ShowLastExp"); } public client_authorized(id) { g_iLastPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id) - g_iPlayerExp[id]; g_iPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id); } public ev_NewRound() { for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) { if(!is_user_connected(id)) continue; if(g_iPlayerExp[id]) g_iLastPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id) - g_iPlayerExp[id]; g_iPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id); } } public cmd_ShowLastExp(id) { if(g_iLastPlayerExp[id]) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 W ostatniej rundzie zdobyles ^x03%dXP", g_iLastPlayerExp[id]) return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik d0naciak edytował ten post 16.08.2013 21:51
#5
Napisano 17.08.2013 09:03
po wpisaniu komendy nic się nie wyświetla....
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
#6
Napisano 17.08.2013 09:29
#include <amxmodx> #include <codmod> new g_iLastPlayerExp[33]; new g_iPlayerExp[33]; public plugin_init() { register_plugin("COD: Pokaz Exp z poprzedniej rundy", "0.1", "d0naciak"); register_event("HLTV", "ev_NewRound", "a", "1=0", "2=0"); register_clcmd("say /lastexp", "cmd_ShowLastExp"); } public client_authorized(id) { g_iLastPlayerExp[id] = 0; g_iPlayerExp[id] = 0; } public cod_class_changed(id) set_task(0.1, "ClassChoose_Post", id); public ClassChoose_Post(id) if(is_user_connected(id)) g_iPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id); public ev_NewRound() { for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) { if(!is_user_connected(id)) continue; if(g_iPlayerExp[id]) g_iLastPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id) - g_iPlayerExp[id]; g_iPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id); } } public cmd_ShowLastExp(id) { if(g_iLastPlayerExp[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] W ostatniej rundzie zdobyles %dXP", g_iLastPlayerExp[id]) return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik d0naciak edytował ten post 17.08.2013 09:30
#7
Napisano 17.08.2013 10:29
raz się wyświetliło potem znowu nic się nie pokazuje...
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
#8
Napisano 17.08.2013 12:16
#include <amxmodx> #include <codmod> new g_iLastPlayerExp[33]; new g_iPlayerExp[33]; public plugin_init() { register_plugin("COD: Pokaz Exp z poprzedniej rundy", "0.1", "d0naciak"); register_event("HLTV", "ev_NewRound", "a", "1=0", "2=0"); register_clcmd("say /lastexp", "cmd_ShowLastExp"); } public client_putinserver(id) { g_iLastPlayerExp[id] = 0; g_iPlayerExp[id] = 0; } public cod_class_changed(id) set_task(0.1, "ClassChoose_Post", id); public ClassChoose_Post(id) if(is_user_connected(id)) g_iPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id); public ev_NewRound() { for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) { if(!is_user_connected(id)) continue; if(g_iPlayerExp[id]) g_iLastPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id) - g_iPlayerExp[id]; g_iPlayerExp[id] = cod_get_user_xp(id); } } public cmd_ShowLastExp(id) { if(g_iLastPlayerExp[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] W ostatniej rundzie zdobyles %dXP", g_iLastPlayerExp[id]) return PLUGIN_HANDLED; }
#9
Napisano 17.08.2013 12:55
o i teraz działa, wielkie dzięki
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych