Siemka
W załączniku daje pluginy, który zmniejsza 1/2 reloadu.
Pytanie tyczy się czy jest możliwość aby plugin był dostępny na flage, jeżeli jest taka możliwość to proszę o mały tutek.
Za pomoc daje
Z góry dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.08.2013 20:37
Siemka
W załączniku daje pluginy, który zmniejsza 1/2 reloadu.
Pytanie tyczy się czy jest możliwość aby plugin był dostępny na flage, jeżeli jest taka możliwość to proszę o mały tutek.
Za pomoc daje
Z góry dzięki
Napisano 15.08.2013 21:07
tutki już są, będę taki dobrotliwy i znajde Ci odpowiednią kombinacje tutków
http://amxx.pl/topic/60353-flagi/
To powinno wystarczyć, lecz dla większej edukacji warunki dobrze znać
http://amxx.pl/topic/5396-warunki/
z takim arsenałem wiedzy powinieneś sobie poradzić, jeżeli nie poczytaj o pętlach i zastosuj moją
1. Przeczytaj poradnik o flagach ze zrozumieniem i przejdź do kolejnego punktu
2. Przeczytaj poradnik o warunkach ze zrozumieniem i przejdź do kolejnego punktu
3. Pomyśl co i jak masz zrobić, i przejdź do kolejnego punktu
4. Zrób co zamierzałeś, jeżeli masz z tym problemy przejdź do pkt 1.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Napisano 15.08.2013 21:25
Zamieniam ten public:
public Weapon_Reload_Post(iEnt) { if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) ) { new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4) new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5) set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4) } }
Na ten:
public Weapon_Reload_Post(iEnt) { if( get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) <Nie wiem jaki znak tu postawić> get_user_flags(id) & ADMIN_BAN ) { new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4) new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5) set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4) } }
Dobrze to robię .?
Napisano 15.08.2013 21:49
<Nie wiem jaki znak tu postawić> - && - jeśli obydwa warunki będą true wykonywana jest instrukcja
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Napisano 15.08.2013 22:12
Teraz plugin wygląda tak, lecz nadal działa na wszystkich.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define RELOAD_RATIO 0.5 new const nazwa[] = "Trener"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new bool:ma_klase[33]; const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<2)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4)) const SHOTGUNS_BS = ((1<<CSW_M3)|(1<<CSW_XM1014)) const m_pPlayer = 41 const m_iId = 43 const m_flTimeWeaponIdle = 48 const m_fInReload = 54 const m_flNextAttack = 83 stock const Float:g_fDelay[CSW_P90+1] = { 0.00, 2.70, 0.00, 2.00, 0.00, 0.55, 0.00, 3.15, 3.30, 0.00, 4.50, 2.70, 3.50, 3.35, 2.45, 3.30, 2.70, 2.20, 2.50, 2.63, 4.70, 0.55, 3.05, 2.12, 3.50, 0.00, 2.20, 3.00, 2.45, 0.00, 3.40 } public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); new szWeapon[17] for(new i=1; i<=CSW_P90; i++) { if( !(NOCLIP_WPN_BS & (1<<i)) && get_weaponname(i, szWeapon, charsmax(szWeapon)) ) { if( !(SHOTGUNS_BS & (1<<i)) ) { RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, szWeapon, "Weapon_Reload_Post", 1) } } } } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Weapon_Reload_Post(iEnt, id) { if(!ma_klase[id] && get_pdata_int(iEnt, m_fInReload, 4) ) { new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4) new Float:fDelay = g_fDelay[get_pdata_int(iEnt, m_iId, 4)] * RELOAD_RATIO set_pdata_float(id, m_flNextAttack, fDelay, 5) set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, fDelay + 0.5, 4) } }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych