----------------------------------------------------------------------------------
Jesli ofiara trzyma noz szanse na jej zabicie wynosza 1/1
FILM : http://www.youtube.c...h?v=YJ3sD_rIkl4
----------------------------------------------------------------------------------
Chyba jasne ;] Jesli gracz posiada ten perk to ma 1/1 na zabicie pod warunkiem, ze ofiara trzyma noz
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.08.2013 23:49
Popularny
#2
Napisano 14.08.2013 10:13
Ciekawy perk : )
#3
Napisano 14.08.2013 10:17
1/1 z każdej broni ?
#4
Napisano 14.08.2013 12:23
Tak. Ale ofiara musi miec noz
#5
Napisano 01.09.2013 09:01
Super perk leci +
#6
Napisano 17.07.2016 12:22
Sorry za odkop ale da sie to przerobic zeby byla 1/3 ?
#7
Napisano 17.07.2016 12:28
Sorry za odkop ale da sie to przerobic zeby byla 1/3 ?
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>#include <codmod>#define DMG_BULLET (1<<1)new const perk_name[] = "Zabojca Komandosow (PejpeR TEST)";new const perk_desc[] = "Jesli ofiara trzyma noz szanse na jej zabicie wynosza 1/3.";new bool:ma_perk[33];public plugin_init(){register_plugin(perk_name, "1.0", "MAGNET");cod_register_perk(perk_name, perk_desc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}public cod_perk_enabled(id){ma_perk[id] = true;}public cod_perk_disabled(id){ma_perk[id] = false;}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){new szansa=random_num(1,3)if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_perk[idattacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(this) != CSW_KNIFE)return HAM_IGNORED;if(szansa!=1)return HAM_IGNOREDif(!(damagebits & DMG_BULLET))return HAM_IGNORED;cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}
Cześć
#8
Napisano 17.07.2016 23:26
a da cie to zrobic zeby perk byl bardzo trudny do zdobycia?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych