amx_pbgun 1 // - Włącza paintballgun
amx_pbusp 1 // - Włącza USP paintballgun
amx_pbglock 1 // - Włącza Glock paintballgun
pbgun_color 2 // - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun 3 // - Zmienia model rodzaju broni, ktory uzywa tt (1-5)
pbgun_ctgun 7 // - Zmienia model rodzaju broni, ktory uzywa ct (6-10)
pbgun_shots 100 // - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli twój serwer się psuje lub laguje, obniża tę wartość)
pbgun_velocity 1000 // - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed 0,01 // - Czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life 5 // - Jak długo te farbki zostają roztegowane
pbgun_glow "ab" // - a = glows paintball, paintball, b = trasa
pbgun_damage 60 // - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami
pbgun_sound 1 // - Dzwięki strzału i uderzenia
amx_pbmod 1 // - Bronie na farbki włączone na "1"
amx_pbammo 4 // - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje
amx_pbmoney 1 // - Włącza jeśli gracz nie ma kasy
amx_pbstrip 1 //- Włącza jeśli bronie gracza są usuwane
amx_pbdm 0 // - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu
amx_pbspawnprotect 6 // - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu(0, aby wyłączyć)