Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 mesio518

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja::d
Offline

Napisano 10.08.2013 23:45

Witam mam problem z ta klasa mianowicie jest ustawiona jako Premium, ale i tak zwykli gracze mogą tej klasy używać, proszę o naprawienie tej klasy.

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
       
#define DMG_BULLET (1<<1)

new DEAGLE_MODEL[ 64 ] = "models/v_deagle_new.mdl"

new const nazwa[]   = "Zawodowy Deagler [Premium]";
new const opis[]    = "Dostaje Deagle z Zoom'em 1/5 z DEAGLE, posiada lekka grawitacje, Podwojny skok.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new skoki[33];
new bool:ma_klase[33];
new g_hasZoom[33];
new szClip, szAmmo

public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 register_event( "CurWeapon", "event_cur_weapon", "be", "1=1" )

  
 register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 register_forward( FM_CmdStart, "forward_cmdstart" )
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
 precache_model( DEAGLE_MODEL )
}

public cod_class_enabled(id)
{
 if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
 {
  ColorChat(id, GREEN, "[C] ^x01 Nie masz uprawnien do uzywania klasy ^x04Zawodowy Deagler");
  ColorChat(id, GREEN, "[C] ^x01 Jezeli chcesz miec dostep do klasy ^x04Zawodowy Deagler^x01, zakup Premium");
 }

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
 ma_klase[id] = true;
  
 return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
 ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
 if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
 if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;

 new flags = pev(id, pev_flags);

 if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 {
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 }
 else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 1;

 return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
       
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
       
        if(!(damagebits & DMG_BULLET))
                return HAM_IGNORED;
               
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,5) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
       
        return HAM_IGNORED;
}

public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
 new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
 if( !is_user_alive( id ) )
  return PLUGIN_HANDLED
 
 if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_HANDLED

 if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
 {
  if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
  {
   g_hasZoom[ id ] = true
   cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
   emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  }

  else
  { if( g_hasZoom[ id ] )
   {
    g_hasZoom[ id ] = false
    cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
   }
  }

  return PLUGIN_HANDLED
 }
 
 if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_RELOAD) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_RELOAD))
 {
  if(szWeapID == CSW_DEAGLE && g_hasZoom[id])
  {
   g_hasZoom[id] = false
   cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0)
  }
 }

 return PLUGIN_HANDLED
}

public event_cur_weapon( id )
{
 new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

 if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && ma_klase[id])
 {
  set_pev( id, pev_viewmodel2, DEAGLE_MODEL )
 }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych