Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Generator Vip Zwiększaj wszystkie obrażenia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawid333333

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 10.08.2013 20:02

Witam stworzyłem sobie vipa oczywiście generatorem http://amxx.pl/vipgenerator/ i zaznaczyłem Zwiększaj wszystkie obrażenia  i dałem o 35% większe i odznaczyłem %szansa i tam pare innych rzeczy dałem lecz obrażenia się nie zwiększają.


  • +
  • -
  • 0

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.08.2013 20:45

Podaj kod?
  • +
  • -
  • 0

#3 dawid333333

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 10.08.2013 21:23

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <gunxpmod>
#include <hamsandwich>

#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], ioid,
maxPlayers;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
    RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
    register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
    g_Array=ArrayCreate(64,32);
    for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
        register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
    }
    register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 131072 == 131072){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
    new g_Name[64];
    get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
    
    new g_Size = ArraySize(g_Array);
    new szName[64];
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
        
        if(equal(g_Name, szName)){
            return 0;
        }
    }
    ArrayPushString(g_Array,g_Name);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
    new Name[64];
    get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
    
    new g_Size = ArraySize(g_Array);
    new g_Name[64];
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
        
        if(equal(g_Name,Name)){
            ArrayDeleteItem(g_Array,i);
            break;
        }
    }
}
Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
    #if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
    return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
    #else
    return Ham_Item_PreFrame;
    #endif
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
        }
    }
}
public logevent_round_start(){
    g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
    g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
    if(!g_FreezeTime){
        if(get_user_team(id)==2){
            set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 40);
        }
    }
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    set_user_footsteps(id,1);
    cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
    new g_Model[64];
    formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "Zombio");
    cs_set_user_model(id,g_Model);
    if(get_user_team(id)==2){
        set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
    }
}
public plugin_cfg(){
    maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
    (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
        if(get_user_team(ioid)==2){
            damage+=35;
        }
    }
}
public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_xp(kid, get_user_xp(kid)+(hs?5:5));
}
public ShowVips(id){
    new g_Name[64],g_Message[192];
    
    new g_Size=ArraySize(g_Array);
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
        
        add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
        
        if(i == g_Size - 1){
            add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
        }
        else{
            add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
        }
    }
    ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
    if(g_Vip[id]){
        new szName[64];
        get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
        
        new Name[64];
        get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
        
        if(!equal(szName,Name)){
            ArrayPushString(g_Array,szName);
            
            new g_Size=ArraySize(g_Array);
            new g_Name[64];
            for(new i = 0; i < g_Size; i++){
                ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
                
                if(equal(g_Name,Name)){
                    ArrayDeleteItem(g_Array,i);
                    break;
                }
            }
        }
    }
}
public plugin_end(){
    ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
    show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/Zombio/Zombio.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 0

#4 dawid333333

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 11.08.2013 18:47

Pomoże ktoś??


  • +
  • -
  • 0

#5 danio140300

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Fajna
Offline

Napisano 12.08.2013 13:04

Powiem ci, że ja to samo mam, wziąłem gdzieś 130 % i ten zamiast żeby się zwiększyły obrażenia to szybciej strzelałem z broni, więc to może być jakiś bug. Ja też proszę o pomoc w tej sprawie. Bo może tam powinno pisać zwiększenie szybkości strzałów zamiast obrażeń.


b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych