Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawność kodukrótki kod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sq69i

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:117
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2013 19:02

Witam, znalazłem taki plugin (dodałem flagę, działa) mogłby jakiś spec ocenić poprawność kodu bo jakoś inaczej wygląda (tzn. jakieś średniki ja końcu itp.) 

 

#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >
#include < fun >


/* ============================================= ============================================ */


// #define MAX_HEALTH_100


new g_iMaxPlayers;


/* ============================================= ============================================ */


public plugin_init( )
{
RegisterHam( Ham_Killed, "player", "CPlayer__Killed_P", 1 );


g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
}


public CPlayer__Killed_P( iVictim, iKiller, iGib )
{
if( 1 <= iKiller <= g_iMaxPlayers && is_user_alive( iKiller ) && get_user_flags(iKiller) & ADMIN_LEVEL_C)
{
#if defined MAX_HEALTH_100
new iHealth = get_user_health( iKiller );


if( iHealth < 100 )
{
set_user_health( iKiller, iHealth + 5 >= 100 ? 100 : iHealth + 5 );
}
#else
set_user_health( iKiller, get_user_health( iKiller ) + 5 );
#endif
}
}


/* ============================================= ============================================ */

 


Użytkownik sq69i edytował ten post 10.08.2013 19:03

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.08.2013 08:27

W PAWN'ie nie trzeba pamietać o średnikach tyle Ci powiem xD.


  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.08.2013 08:57

ale można wymusić sprawdzanie
#pragma semicolon 1; // Wymusza srednik na koncu linii
po includach, i przyzwyczajenie z C++ wraca :) | A skoro kod działa, to nie ma się czym przyjmowac, ma działać

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.08.2013 09:01

lepiej używać #pragma semicolon 1

później wchodzą w nawyk średniki


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 12.08.2013 09:09

lepiej używać #pragma semicolon 1

później wchodzą w nawyk średniki

 

Nie jest to wymagane więc nie warto używać słowa "lepiej" w tym przypadku


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.08.2013 09:25

łapacz słówek xD


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych