Czy istnieje możliwość napisania pluginu który przyśpiesza zakładanie tłumika?? Chodzi mi ogólnie o przyśpieszoną animację.
Jeżeli dało by rade byłbym bardzo wdzięczny,
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.08.2013 10:22
Czy istnieje możliwość napisania pluginu który przyśpiesza zakładanie tłumika?? Chodzi mi ogólnie o przyśpieszoną animację.
Jeżeli dało by rade byłbym bardzo wdzięczny,
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Napisano 12.08.2013 19:41
nieważne jak, ważne aby było szybciej
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Napisano 12.08.2013 20:08
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const Float:g_iTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas zakladannia tlumnika public plugin_init() { register_plugin("Change adding silencer time", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); } public fw_SecondaryAttack_Post(iEnt) set_task(g_iTime, "AddSilencer", iEnt); public AddSilencer(iEnt) if(iEnt) cs_set_weapon_silen(iEnt, 1, 0);
Napisano 13.08.2013 12:06
Nie działa, a mianowicie, założę normalnie tłumik, zdejmę i w chwili oddania strzału sam się zakłada i nie idzie go zdjąć...
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Napisano 13.08.2013 12:12
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const Float:g_fAddingTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas zakladannia tlumnika new const Float:g_fRemovingTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas sciagania tlumnika public plugin_init() { register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); } public fw_SecondaryAttack_Post(iEnt) { if(cs_get_weapon_silen(iEnt)) set_task(g_fRemovingTime, "RemoveSilencer", iEnt); else set_task(g_fAddingTime, "RemoveSilencer", iEnt); } public AddSilencer(iEnt) if(iEnt) cs_set_weapon_silen(iEnt, 1, 0); public RemoveSilencer(iEnt) if(iEnt) cs_set_weapon_silen(iEnt, 0, 0);
Mój fail :<
Napisano 13.08.2013 12:33
Hehe teraz mogę go założyć , ale sam się zdejmuje gdy zacznę strzelać...
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Napisano 13.08.2013 12:42
kurde, sory
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const Float:g_fAddingTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas zakladannia tlumnika new const Float:g_fRemovingTime = 1.0; //zmieniasz tutaj czas sciagania tlumnika public plugin_init() { register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); } public fw_SecondaryAttack_Post(iEnt) { if(cs_get_weapon_silen(iEnt)) set_task(g_fRemovingTime, "RemoveSilencer", iEnt); else set_task(g_fAddingTime, "AddSilencer", iEnt); } public AddSilencer(iEnt) if(iEnt) cs_set_weapon_silen(iEnt, 1, 0); public RemoveSilencer(iEnt) if(iEnt) cs_set_weapon_silen(iEnt, 0, 0);
Napisano 13.08.2013 13:10
chłopie ale ty masz szczęście dzisiaj to samo dalej jest, radzę odreaguj troszkę i zajmij się tym później bo ci się znudzi
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Napisano 13.08.2013 14:20
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define Time 1.0 // Czas założenia tłumiku od naciśnięcia ppm #define Task 100 public plugin_init() { register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); } public fw_SecondaryAttack_Post(id) { if(!task_exists(Task+id)) //Przydało by się sprawdzić czy task nie istnieje { set_task(Time-0.1, "UstawTlumik", Task+id) set_pdata_float(id,46,Time,4) //Gracz będzie mógł urzyć komendy attack dopiero po tym czasie set_pdata_float(id,47,Time,4) //Gracz będzie mógł urzyć komendy attack2 dopiero po tym czasie (aby czasem nie próbował zakładać tłumika podczas zakładania) } } public UstawTlumik(id) { id-=Task //Wyciagam id new weapon = get_pdata_int(id,43,3) // Pobieram bron gracza if(weapon != CSW_USP && weapon != CSW_M4A1) return 0 //Sprawdzam czy gracz ma usp lub m4 bo gracz mógł zmienić broń if(get_pdata_int(id,74,4)) set_pdata_int(id,74,0,4) //Sprawdzam czy ma tłumik + zabieram tlumik else set_pdata_int(id,74,(weapon == CSW_USP ? (1<<0):(1<<2)),4) //Jeśli gracz nie ma tlumika to go ustawiam return 0 }
Powinno działać. D0naciak jeśli już komuś przyspieszasz zakładanie tłumika to spraw aby mógł strzelać w przyspieszonym czasie bo wogóle nie zauważy że szybciej został tłumik założony
Napisano 13.08.2013 14:29
Tłumik znika po jego założeniu, i wcale nie zakłada się szybciej.
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Napisano 13.08.2013 14:46
A to oznacza że get_pdata_int(id,74,4) pobiera jeszcze nie założony tłumik a informacje o tym że ma zostać założony. Hmmm ciekawe Proszę kod poprawiony
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define Time 1.0 // Czas założenia tłumiku od naciśnięcia ppm #define Task 100 public plugin_init() { register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); } public fw_SecondaryAttack_Post(id) { if(!task_exists(Task+id)) //Przydało by się sprawdzić czy task nie istnieje { set_task(Time-0.1, "UstawTlumik", Task+id) set_pdata_float(id,46,Time,4) //Gracz będzie mógł urzyć komendy attack dopiero po tym czasie set_pdata_float(id,47,Time,4) //Gracz będzie mógł urzyć komendy attack2 dopiero po tym czasie } } public UstawTlumik(id) { id-=Task //Wyciagam id new weapon = get_pdata_int(id,43,3) // Pobieram bron gracza if(weapon != CSW_USP && weapon != CSW_M4A1) return 0 //Sprawdzam czy gracz ma usp lub m4 bo gracz mógł zmienić broń if(!get_pdata_int(id,74,4)) set_pdata_int(id,74,0,4) //Sprawdzam czy ma tłumik + zabieram tlumik else set_pdata_int(id,74,(weapon == CSW_USP ? (1<<0):(1<<2)),4) //Jeśli gracz nie ma tlumika to go ustawiam return 0 }
Nie sprawdzałem czy get_pdata_int(id,74,4) pobierze brak tłumiku czy tłumik w chwili jego ściągania. To nie przyspiesza animacji bo aby ją przyspieszyć trzeba przerabiać model (dokładnie jego animacje) a tego już ci nikt za darmo nie zrobi niestety. To także animacji nie ucina ale za to możesz strzelać po ustawionym czasie od naciśnięcia ppm po cichu.
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 13.08.2013 14:49
Napisano 13.08.2013 20:07
Dobra, to teraz chciałbym ab działało to tylko na M4 i było przystosowane do klasy/perku w CoD (2/4 sukcesu )
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
Napisano 13.08.2013 20:33
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define Time 1.0 #define Task 100 new KlasaLubPerk[33] public plugin_init() { register_plugin("Change adding/removing silencer time", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_m4a1", "fw_SecondaryAttack_Post", 1); } public fw_SecondaryAttack_Post(id) { if(!task_exists(Task+id) && KlasaLubPerk[id]) { set_task(Time-0.1, "UstawTlumik", Task+id) set_pdata_float(id,46,Time,4) set_pdata_float(id,47,Time,4) } } public UstawTlumik(id) { id-=Task //Wyciagam id if(get_pdata_int(id,43,3) != CSW_M4A1) return 0 if(!get_pdata_int(id,74,4)) set_pdata_int(id,74,0,4) else set_pdata_int(id,74,1<<2,4) return 0 }
Teraz tylko rejestrujesz perk/klase w plugin_init oraz w forwardach cod_class_enabled/cod_class_disabled/cod_perk_enabled/cod_perk_disabled ustawiasz czy gracz ma klase/perk (nadajesz wartość zmiennej "KlasaLubPerk" true lub false)
Napisano 13.08.2013 20:45
Dobra, to to już se poradzę, +2 dla ciebie i +1 dla donaciaka
CoD Unikat - 99%
CoD + Paint Ball - 10%
CoD + Spolszczony DM - 5%
W planach:
CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)
CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981 , 25.02.2024 nowy plugin |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT , 04.02.2024 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 22.09.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi , 15.08.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123 , 25.06.2021 nowy plugin |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych