Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
WesternMod

Transfer z CodMODa na WesternMODa

westernmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Shakespeare

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Nie Powiem
Offline

Napisano 09.08.2013 10:43

Witam. Od dłuższego czasu zastanawiałem się jak stworzyć WesternModa... Niestety jeszcze nie ma paczek z gotowym modem, i tu moje pytanie: Gdybym wgrał CODMOD'a, i tylko zmienił nazwy klas, dodał modele broni o tematyce western, wgrał roundsoundy typu muzyka Kantry (nie wiem jak to się pisze, wiec napisałem jak się wymawia xD) oraz powgrywał wszystkie mapy typu dziki zachód to byłby WesternMod czy jednak jeszcze nie ? Czego by brakowało ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Pan Inżynier

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2013 11:16

Witaj,

 

To zależy, czy chcesz posiadać statystyki, które są w COD MOD, czy może chcesz inne? Czy chcesz itemy? Jakie byś chciał klasy. To wszystko zależy od klimatu, który stworzysz. Pamiętaj, że trzeba dobierać to z rozwagą. :) Wydaję mi się, że w filmach western np. nikt nie latał z m4, czy Ak, bo patrząc na historię, to jest to fizycznie nie możliwe.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: westernmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych