Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Sprawdzenie czy gracz trzyma klawisz
#1
Napisano 06.08.2013 00:17
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#2
Napisano 06.08.2013 00:22
Bez ingerowania w pliki klienta jest to nie możliwe(bynajmniej patrząc z logicznego punktu widzenia)
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#3
Napisano 06.08.2013 09:52
lub zamontuj temu graczowi kamerke w domu i patrz jaki klawisz trzyma
#4
Napisano 06.08.2013 10:12
To chyba nie te pytanie i miejsce, żeby sobie offtopować.lub zamontuj temu graczowi kamerke w domu i patrz jaki klawisz trzyma
Domyślam się i zresztą domyślałem się, że może to być niemożliwe, ale może jednak znalazł się jakiś sposób, aby jednak coś takiego wprowadzić w plugin.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 06.08.2013 10:27
Bez bindowania się nie da (da się ale już nie łatwym sposobem) bo klient nie wysyła żadnych informacji do serwera o klawiszach które są naciśnięte tylko o bindach które się wykonują. Zawsze można dodać drugą komendę pod bind wtedy gracz tak szybko się nie zorientuje że mu mieszaliśmy w configu. Są też inne sposoby ale to już wykracza poza zakres amxx czy samego pawna albo można zawsze zrobić moduł, który będzie sprawdzał czy ktoś naciska jakiś przycisk i wysyłać z niego informacje do serwera. Bo przecież cs "wie" czy ktoś nacisną jakiś przycisk tylko nie wysyła tych informacji do serwera
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#6
Napisano 06.08.2013 10:37
To mogło zabrzmieć trochę myląco, ale chodziło mi o to, żeby wykluczyć takie klawisze, jak e, który domyślnie jest klawiszem użycia, a tutaj wystarczy użyć "get_user_button", aby sprawdzić czy ten klawisz jest wciśnięty.tylko czy gracz trzyma klawisz niezbindowany do niczego
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 06.08.2013 15:19
Bindem także można sprawdzić czy ktoś trzyma dany przycisk. Po to są +/- ;D. Takim samym sposobem jak to jest robione np. z "use". Gdy gracz wciśnie przycisk pod którym ma zbindowaną komendę "+use" wysyła się wiadomość do serwera o użyciu komendy "use" dopiero gdy gracz puści przycisk pod którym ma zbindowaną komendę "+use" wywoła się komenda "-use" powiadamiająca serwer iż gracz nie używa już komendy "use". Mniej więcej na takiej zasadzie to dział (bynajmniej według mojej filozofii). Jeśli chcesz sprawdzać bindem czy gracz trzyma (nie przyciska i puszcza tylko trzyma) to wystarczy zwykła zbindowana komenda.
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 06.08.2013 15:20
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#8
Napisano 06.08.2013 15:32
W sumie tak, ale jakoś nie pomyślałem, że można samemu takie coś robić z niestandardowymi bindami. Może i to będzie działać z tym minusem, sprawdzę to później.Bindem także można sprawdzić czy ktoś trzyma dany przycisk. Po to są +/- ;D. Takim samym sposobem jak to jest robione np. z "use". Gdy gracz wciśnie przycisk pod którym ma zbindowaną komendę "+use" wysyła się wiadomość do serwera o użyciu komendy "use" dopiero gdy gracz puści przycisk pod którym ma zbindowaną komendę "+use" wywoła się komenda "-use" powiadamiająca serwer iż gracz nie używa już komendy "use". Mniej więcej na takiej zasadzie to dział (bynajmniej według mojej filozofii). Jeśli chcesz sprawdzać bindem czy gracz trzyma (nie przyciska i puszcza tylko trzyma) to wystarczy zwykła zbindowana komenda.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 06.08.2013 17:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych