Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] jak sprawdzic czy gracz ma zalozony tlumik na usp/m4


Najlepsza odpowiedź speedkill, 07.08.2013 16:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "SilencerCheck");
}

public SilencerCheck(id){
	new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
	
	if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){
		client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
	}
	else{
		client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
	}
}
Jeżeli chcesz to sprawdzać bez używania komend, użyj:
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "SilencerCheck")
https://forums.allie...ad.php?t=208658 Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.08.2013 09:35

witam

znalałem to

 

cs_get_weapon_silen ( index )

 

i nie wiem jak go uzyc

 

 

np jak sprawdzic tym czy gracz ma tlumik na usp


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 05.08.2013 09:56

if (cs_get_weapon_silen[id])

{

///code

}

?


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.08.2013 10:11

w dokumentacji jest podane ze

 

index - numer bytu broni.


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 07.08.2013 15:11

o co chodzi z tym numer bytu broni??


  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 07.08.2013 16:34   Najlepsza odpowiedź

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "SilencerCheck");
}

public SilencerCheck(id){
	new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
	
	if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){
		client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
	}
	else{
		client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
	}
}
Jeżeli chcesz to sprawdzać bez używania komend, użyj:
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_usp", "SilencerCheck")
https://forums.allie...ad.php?t=208658
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.08.2013 17:36

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /test", "SilencerCheck");
}

public SilencerCheck(id){
	new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
	
	if(cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){
		client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
	}
	else{
		client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
	}
}

public SilencerCheck(id){
new g_WeaponIndex = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);

if(is_valid_ent(g_WeaponIndex) && cs_get_weapon_silen(g_WeaponIndex)){ // albo chociaż samo sprawdzenie czy "g_WeaponIndex" jest prawdą
client_print(id, 3, "Masz tlumik.");
}
else{
client_print(id, 3, "Brak tlumika.");
}
}

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych