Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[L4D & L4D2] Mini Gun Flamethrowers [05-Aug-2013]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.08.2013 02:56

Dołączona grafika

  • Highly Recommend using with alexip121093's "Spawn & Movable Machine Gun": http://forums.allied...ad.php?t=154557
  • The auto-spawn data config is saved to l4d_mini_gun_fire.cfg in your servers addonssourcemoddata folder.
Related Plugins:Thanks:Admin Commands: (requires "z" flag)


PHP Code:


sm_mgfire // Spawns a temporary Mini Gun at your crosshair. Usage: sm_mgfire <0|1> (0=.50 Cal / 1=Minigun).
sm_mgfire_save // Spawns a Mini Gun at your crosshair and saves to config. Usage: sm_mgfire_save <0|1> (0=.50 Cal / 1=Minigun).
sm_mgfire_list // Displays a list of Mini Guns spawned by the plugin and their locations.
sm_mgfire_del // Removes the Mini Gun you are nearest to and deletes from the config if saved.
sm_mgfire_clear // Removes all Mini Guns from the current map.
sm_mgfire_wipe // Removes all Mini Guns from the current map and deletes them from the config.


CVars:

Saved to l4d_mini_gun_fire.cfg in your servers cfgsourcemod folder.



PHP Code:


// 0=Plugin off, 1=Plugin on.
l4d_mini_gun_fire_allow "1"

// 0=Off, The chance out of 100 to make pre-existing miniguns on the map into Flamethrowers.
l4d_mini_gun_fire_change "25"

// How much damage the Flamethrower does per touch when fired. Triggered according to frequency cvar.
l4d_mini_gun_fire_damage "1"

// How often the damage trace fires, igniting entities etc. In seconds (lower = faster/more hits).
l4d_mini_gun_fire_frequency "0.1"

// Turn on the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).
l4d_mini_gun_fire_modes ""

// Turn off the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = none).
l4d_mini_gun_fire_modes_off ""

// (L4D2 only). Turn on the plugin in these game modes. 0=All, 1=Coop, 2=Survival, 4=Versus, 8=Scavenge. Add numbers together.
l4d_mini_gun_fire_modes_tog "0"

// How far the flamethrower can burn entities.
l4d_mini_gun_fire_range "250"

// -1=All, 0=Off, other value randomly spawns that many from the config.
l4d_mini_gun_fire_random "-1"

// Mini Gun plugin version.
l4d_mini_gun_fire_version


Changes:


Code: 1.0 (05-Aug-2013)
- Initial release.

Compiling:
  • Put the SDKHooks include into your addonssourcemodscriptinginclude folder.
  • Put the plugins .sp file into your scripting folder and compile the plugin.
Requirements:
  • This plugin requires the SDKHooks extension.
Installation:

DO NOT click 'Get Plugin' or it will fail to compile because this plugin requires SDKHooks!

  • Download the .smx file and put into your servers addonssourcemodplugins folder.
Attached Files Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (l4d_mini_gun_flamethrower.sp - 37.2 KB) Dołączona grafikal4d_mini_gun_flamethrower.smx (20.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych