Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis nvault


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Why So Serious?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 04.08.2013 22:01

Witam , Pisze aktualnie moda w ,którym bohaterow bedzie kupowało się za wirtualna walute na serwerze.

Ma ktoś pomysł jak zrobić do tego zapis by np zapisywało nr klasy i przy nastepnym wejsciu srawdzało czy dany gracz dana klase posiada.

Z góry dzięki za pomoc

Daje +


  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 05.08.2013 09:05

Masz poradniki o warunkach i nvault, dodatkowo dziesiątki pluginów wykorzystujących tenże zapis, jak ktoś zrobi to za Ciebie to się nie nauczysz.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Why So Serious?

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 05.08.2013 11:27

Probowalem i nic...

Tzn jesli utworze an poczatku w zapisie tyle zmienych do zapisania ile jest klas to bedzie banalnie proste ale serwer przy tym padnie. zastanawam sie jak zrobic taki dynamiczny zapis ,ze np jak amsz 2 bohaterw kupionych to masz przy nicku 2 numerki a jak kupisz wiecej t stopiowo sie dodaje


  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 05.08.2013 19:35

Tyle zmiennych ile klas? Ile tych klas, jakie zmienne i do czego? Jakie informacje potrzebujesz zapisać?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Why So Serious?

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 06.08.2013 10:28

Klas zalozmy bedzie 30. Za gre dosatjesz wirtualna walute a za nia mozesz sobie oblkowywac te klasy by nimi grac.

Musze jakos zapisac ,ze gracz kupil klase nr 15 ,28 i 30 a potem np jeszcze dokupil 13 i 10 . Musze to zapisywac pojedynczo dodajac te liczby a potem je odczytujac czy dany gracz ma taka liczbe


  • +
  • -
  • 0

#6 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 07.08.2013 05:28

Zapisz po kolei numery klas które posiada, aby łatwiej potem było nad tym zapanować zapisuj te liczby posortowane.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych