public Menu_Handle(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 5, iName, 63, callback)
if(item == MENU_EXIT) {
RozdzialyMenu(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new tablice_rozdzial[1];
tablice_rozdzial[0] = item;
new tytul_menu[128];
formatex(tytul_menu, charsmax(tytul_menu), "\rMenu", item+1);
new menu_gracza = menu_create(tytul_menu, "Misji_Handle")
menu_additem(menu_gracza, "Akceptuj", tablice_rozdzial)
menu_display(id, menu_gracza, 0)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Misji_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[6], iName[64], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 5, iName, 63, callback)
new wartosc = data[0];
switch(item)
{
case 0:
{
informacje_wartosci_gracza[id][1] = wartosc;
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
I chodzi o to że gdy chce pobrać wartość informacje_wartosci_gracza[id][1] = wartosc; a to się znajduje w switchu item to wartość zawsze wynosi 0, a gdy dam bez switchu to ładnie się wszystko pobiera