#define flaga ADMIN_LEVEL_H
{
if(hs && get_user_flags(kid) && flaga)
{
cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+get_pcvar_num(cvar6))
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+get_pcvar_num(cvar3)) //HP za HS
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(kid, "Otrzymales +%d do hp", get_pcvar_num(cvar3))
}
else
{
if(get_user_flags(kid) && flaga)
{
cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid)+get_pcvar_num(cvar7))
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+get_pcvar_num(cvar4)) // HP za killa
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(kid, "Otrzymales +%d do hp", get_pcvar_num(cvar4))
}
}
}
Zamień operator logiczny && na bitowy &.
Inaczej, każdy gracz posiadający jakąkolwiek flagę, jest uznawany za vipa, a koniunkcja jest zawsze spełniona.