Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug z rakietkami/duchami

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 awlaaa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Mwo
Offline

Napisano 01.08.2013 07:16

Witam, na moim codzie jest taki bug, którego nie wiem jak naprawić pytałem się qmpli i w ogóle ale oni też nie wiedzą o co chodzi, friendlyfire jest wyłączony a rakietką/ duchem można cały czas siebie zabić jeżeli ktośby potrafił byłbym bardzo wdzięczny o wytłumaczenie gdzie jest błąd / naprawienie tego. Dołączam niżej klasy które mają duchy/rakietki

 

ps. ale myślę że to nie jest bug z klasami tylko jakiś inny. proszę o napisanie o co może chodzić bo w perku jest tak samo

Załączone pliki

  • Załączony plik  waffw.rar   4,7 KB  35 Ilość pobrań

Użytkownik awlaaa edytował ten post 01.08.2013 07:22

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.08.2013 08:56

w każdej klasie gdzie masz 

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;

dodaj dodatkowo warunek 

pid == attacker

całość wygląda tak 

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || pid == attacker)
			continue;

  • +
  • -
  • 1

#3 aVeQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:146
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 06.08.2013 19:24

Dzięki CheQ też skorzystałem :D +


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych