Witam
Mam takie pytanie.
Jak wyłapać czy gracz zmienił team?
bo w CoD zmiana klasy jest tak
cod_class_changed
ale nie wiem jak to jest w przypadku teamu?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź szelbi, 31.07.2013 09:48
#include <amxmodx> #include <fun> public plugin_init() { register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public team_assign() { static old_team[33] new tid new id = read_data(1) new Team[32] read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED //TERRORIST //CT //SPECTATOR if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0 else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1 else if(equal(Team,"CT")) tid = 2 else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3 if(old_team[id] == tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event old_team[id] = tid //zapisujemy nowy team if(old_team[id] == 1 || old_team[id] == 2) //jesli druzyna zmienila sie na ct lub tt to dodajemy do zycia gracza 100 punktow { set_user_health(id, get_user_health(id)+100) } return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac }Przejdź do postu
Napisano 31.07.2013 08:56
Witam
Mam takie pytanie.
Jak wyłapać czy gracz zmienił team?
bo w CoD zmiana klasy jest tak
cod_class_changed
ale nie wiem jak to jest w przypadku teamu?
Napisano 31.07.2013 09:12
Ogólnie zmiana drużyny
register_event("TeamInfo","funkcja","a")
Zmiana z TT na CT
register_event("TeamInfo","funkcja","a","2=TERRORIST","2=CT");
Zmiana z CT na TT
register_event("TeamInfo","funkcja","a","2=CT","2=TERRORIST");
Dzięki temu możesz przykładowo zablokować przechodzenie z jeden drużyny do drugiej.
Napisano 31.07.2013 09:22
mi chodzi jak wyłapac naraz jakos.
ze gdy gracz przeszedl do ct lub do tt
Napisano 31.07.2013 09:26
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public team_assign() { static old_team[33] new tid new id = read_data(1) new Team[32] read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED //TERRORIST //CT //SPECTATOR if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0 else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1 else if(equal(Team,"CT")) tid = 2 else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3 if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event old_team[id] = tid //zapisujemy nowy team /*code //koniec code */ return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac }
http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
Napisano 31.07.2013 09:39
a taki krotki plugin prosilbym
jesli gracz zmieni team to dodaje mu 100 hp
Napisano 31.07.2013 09:48 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx> #include <fun> public plugin_init() { register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public team_assign() { static old_team[33] new tid new id = read_data(1) new Team[32] read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED //TERRORIST //CT //SPECTATOR if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0 else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1 else if(equal(Team,"CT")) tid = 2 else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3 if(old_team[id] == tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event old_team[id] = tid //zapisujemy nowy team if(old_team[id] == 1 || old_team[id] == 2) //jesli druzyna zmienila sie na ct lub tt to dodajemy do zycia gracza 100 punktow { set_user_health(id, get_user_health(id)+100) } return PLUGIN_CONTINUE // skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych