Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

[ROZWIĄZANE] oszczędnośc przy for


Best Answer DarkGL, 31.07.2013 08:34

Narzut czasowy jest tutaj tak minimalinie różny że nie warto zastanawiać się nad takimi przypadkami

Pomijam fakt że i tak w drugiej pętli musisz sprawdzać czy gracze żyją etc. więc brak większej różnicy

 

( a zamiast hardcoded 32 możesz pobrać ilość slotów serwera w plugin_init i posługiwać się tą wartością )

Go to the full post


  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 31.07.2013 08:17

Wiam.

Mam pytanie dotyczące funkcji for

 

for (new i, i<32, i++)
// dalej

 

pętla obraca się 32 razy

ale jak dam get_players

 

new Players[32], Num;
get_players(Players, Num)
for (new i, i<Num, i++)
// dalej

 

to co jest oszczędniejsze?

obrót pętli 32 razy

czy

obrót pętli tyle razy ile jest graczy, ale zapisanie ich do tablicy?

 

Który wariant lepszy?


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,993
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 31.07.2013 08:34   Best Answer

Narzut czasowy jest tutaj tak minimalinie różny że nie warto zastanawiać się nad takimi przypadkami

Pomijam fakt że i tak w drugiej pętli musisz sprawdzać czy gracze żyją etc. więc brak większej różnicy

 

( a zamiast hardcoded 32 możesz pobrać ilość slotów serwera w plugin_init i posługiwać się tą wartością )


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 31.07.2013 08:43

( a zamiast hardcoded 32 możesz pobrać ilość slotów serwera w plugin_init i posługiwać się tą wartością )

 

 

jak pobrac w plugin_init()? get_server_slots xD???


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,993
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 31.07.2013 08:45

http://amxx.pl/dokum.../get-maxplayers
  • +
  • -
  • 1

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1,319
Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 31.07.2013 08:50

czyli moge to tak?

for (new i, i<get_maxplayers(), i++)
// dalej

 


  • +
  • -
  • 0

#6 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 31.07.2013 09:06

 

czyli moge to tak?

for (new i, i<get_maxplayers(), i++)
// dalej

Tak, możesz.


  • +
  • -
  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users