Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin autobh


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 jodidoestoy

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Canada
Offline

Napisano 31.07.2013 07:40

Witam moglby mi ktos pomoc aby usunac z pluginu autobh zbedny spam " [AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop " " [AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping " Nie chce aby wystwietlalo sie to na sayu

 

Kod pluginu

 

/*
 *
 * Author: Cheesy Peteza
 * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
 *
 *
 * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
 *
 * Cvars:
 * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
 * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
 * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
 * and how to use it if bh_autojump enabled.
 *
 * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
 *
 *
 */
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
 
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
 
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
 
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
 
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
 
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
 
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
 
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_authorized(id)
set_task(30.0, "showUsage", id)
 
public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED
 
if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

 

 

 

Użytkownik jodidoestoy edytował ten post 31.07.2013 07:41

  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.07.2013 09:16

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
	return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
	return PLUGIN_CONTINUE

	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
	{
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
		return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
		return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
		return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 jodidoestoy

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Canada
Offline

Napisano 31.07.2013 09:47

@ norbi " SourcePawn Compiler 1.5.0-dev+3756

Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase, ©2004-2008 AlliedModders, LLC
 
autobh.sp(1) : fatal error 120: cannot read from file: "amxmodx"
 
Compilation aborted.
1 Error. " 
 
@ nie mozna skomplikowac

  • +
  • -
  • 0

#4 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1 032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.07.2013 09:51

//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// autobh.sma
// Header size:            360 bytes
// Code size:             1096 bytes
// Data size:              492 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=40 cells (160 bytes)
// Total requirements:   18332 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 0,14 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...

Pobierz skompilowany plugin z załącznika. Po prostu nie masz u siebie biblioteki amxmodx.

 

Załączony plik  autobh.sma   1,12 KB  18 Ilość pobrań
  autobh.amxx


  • +
  • -
  • 0

#5 jodidoestoy

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Canada
Offline

Napisano 31.07.2013 10:22

moge jeszcze prosic aby z tego pluginu usunac napisy np gracz dlugo kampi itd ? ma byc tylko kampienie i kolor zielony a nie ze zmienia sie kolorek co pare sekund @ http://amxx.pl/topic/219-bad-camper/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych