Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z wgraniem nowej statystyki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.07.2013 17:05

Otóż wklepałem sobie do silnika dodatkowo regenerację na nożu i dodatkowy exp za fraga no i wywala mi errory takie:
QTM_CodMod.sma(460) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "PobierzExp"
QTM_CodMod.sma(460) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(460) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(460) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(460) : fatal error 107: too many error messages on one line
Linijka nr 460:
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo * PobierzExp[id]/5));
Gdy ten problem rozwiążemy przejdziemy do regeneracji ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.07.2013 18:50

Usuń jeden nawias z na końcu

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.07.2013 20:21

Po usunięciu:
QTM_CodMod.sma(460) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "PobierzExp"
QTM_CodMod.sma(460) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(460) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(460) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(460) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.07.2013 21:27

Pokaż funkcję PobierzExp

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 30.07.2013 21:35

public PobierzExp(id, exp_zdobyty, exp_klasy, exp_bonusowy)
{
new exp;
 
if(exp_zdobyty)
exp += exp_gracza[id];
if(exp_bonusowy)
exp += bonusowy_exp_gracza[id];
if(exp_klasy)
exp += exp_klas[klasa_gracza[id]];
 
return exp;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 31.07.2013 07:06

new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo * PobierzExp[id]/5));

na koncu sa 2 nawiasy okrągłe. Usuń jeden i wstaw logi


  • +
  • -
  • 0

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 31.07.2013 12:50

Ymm usunalem i wstawilem ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.08.2013 07:08

dalej nic?
 


  • +
  • -
  • 0

#9 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.08.2013 08:48

Nie ma to jak pomoc, która już była udzielona "Lolunio", czytaj wszystko zanim posta nabijesz...

A co do ciebie MAGNET to:

 

Znajdź:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

Zamień to nowe:

new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo * PobierzExp[id]/5));

Na stare:

        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);

Pod:

            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

Dodaj:

nowe_doswiadczenie += PobierzExp[id]/5;

 

Done ; )

 


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#10 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.08.2013 07:59

Cóż...
QTM_CodMod.sma(469) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "PobierzExp"
QTM_CodMod.sma(469) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(469) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(469) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(469) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

#11 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 03.08.2013 14:27

Daj cały:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

Będzie łatwiej gdy dam całego przerobionego publica :)


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#12 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 03.08.2013 21:12

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
 
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
 
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
nowe_doswiadczenie += PobierzExp[id]/5;
}
 
SprawdzPoziom(attacker);
 
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#13 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 04.08.2013 15:07

Szczegół to:
 

nowe_doswiadczenie += PobierzExp[id]/5;

Powinno być pod tym:

nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

Co do błędu, podrzuć *.sma całego silnika bo cały ten public jest w porządku, chyba że zrobić ci poradnik na całą tą statystykę, z ZarejestrujKlase, lub bez ; )


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#14 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2013 15:40

Gdy ten problem rozwiążemy przejdziemy do regeneracji ;)

 

 

mam gdzieś na kompie nową statystykę regeneracje :)

jak znajdę to wrzucę :)


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#15 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.08.2013 17:17

Dokladnie te same errory :(

Generalnie to chcialem zrobic tak, aby mozna bylo przydzielac "Punkty Chwaly" Co 20 lvli i dodawalem nowe statystyki i zapis nVault itp. Moze tam zrobilem blad

Podsylam sma:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#16 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 04.08.2013 17:47

Nic trudnego ^^, poprawiłem kilka błędów z expem, usunięto skoki_gracza ponieważ były niepotrzebne itd, było sporo błędów ^^. Regenracja zrobiona że tylko z nożem, exp też, wystarczy sobie ustawić co ile sekund regeneracja, ile regeneracji itd. Jeśli będziesz miał problemy, pisz; )

 

Nie gwarantuję że Regeneracja będzie działać, robiłem na szybko ; D

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#17 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.08.2013 18:32

Regeneracja miala byc na nozu :P

Ale ja byki walilem hahah ;] 

Przetestuje i dam znac czy dziala


  • +
  • -
  • 0

#18 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 04.08.2013 18:35

Exp jest za fraga tak, a regeneracja na nożu widziałem w *.sma jak masz to pomyślałem że tak ma być dodałem wystarczy zobaczyć new bron = get_user_weapon(id) ^^, a nastepnie if.

 


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#19 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 04.08.2013 18:39

po wgraniu silnika nie otwiera sie menu z klasami - chyba wgl nie dziala :(


  • +
  • -
  • 0

#20 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 04.08.2013 18:45

A czy w klasach masz np:

new const leczenie = 0;

Ponieważ masz:

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
    if(params != 7)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
        return -1;
    
    pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
    
    get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
    get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
    
    bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
    zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
    kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
    inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
    wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
    exp_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
    obrazenia_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
    grawitacja_klas[ilosc_klas] = get_param(10);
    leczenie_klas[ilosc_klas] = get_param(11);
    
    return ilosc_klas;
}

A co do:

    if(params != 7)

Musisz ustawić sobie na:

    if(params != 11)

oraz ujrzałem że Punkty Chwały masz różnie, resetuj punkty /20 , sprawdzpoziom /10 , i nie bedzie ci rowno, popraw sobie :)

dokladnie chodzi o

    ultra_punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)/20;

Nie wszędzie masz ustawione na /20 ;)

 


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych