Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Obserwowany gracz - HLTV
#1
Napisano 30.07.2013 16:48
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#2
Napisano 30.07.2013 18:13
pev(id, pev_iuser2)? i musisz sprawdzić, czy wartość jest true ( powyżej 0 )
if(!pev(id, pev_iuser2)) return PLUGIN_CONTINUE
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#3
Napisano 30.07.2013 18:52
Gdyby to działało na hltv, to bym tego tematu nawet nie zakładał ^ ^pev(id, pev_iuser2)? i musisz sprawdzić, czy wartość jest true ( powyżej 0 )if(!pev(id, pev_iuser2)) return PLUGIN_CONTINUE
Żeby nie było, sprawdzałem też "get_user_aiming", to także nie działa.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 30.07.2013 19:08
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#5
Napisano 30.07.2013 19:59
Nie chciałbym się tutaj wychwalać, czy coś, bo jednak nie jestem jakimś guru amxmodx, ale wiem jak sprawdzić hltv. A odpowiadając na pytanie, po wejściu gracza wykonywany jest task, który wyświetla jakieś informacje i on także obejmuje id hltv (id większe od 0), bo nie mam żadnej blokady na nie (sprawdzałem nawet to przed napisaniem tematu, bo zawsze można o czymś zapomnieć lub się pomylić), tylko właśnie te dwie metody tutaj wymienione nie działają.A jako id hltv dawałeś 0, czy pętlą szukałeś id HLTV ? ( is_user_hltv w pętli for )
I jeszcze jedno, gdy sprawdziłem jak to będzie z "get_user_aiming", to czasami na początku rundy widać informacje o jakimś graczu z serwera, ale potem po rozpoczęciu rundy te info znika, czyli to jest chyba tak, że hltv pewnie swój "główny wzrok" ma skierowany w jakąś stronę, na którymś spawnie (ct lub tt), bo innego wytłumaczenia nie widzę.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 30.07.2013 21:23
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#7
Napisano 30.07.2013 21:35
Wątpie by się dało pobrać ID gracza na którego patrzy hltv, bo hltv w jednym momęcie może patrzyć na wszystkich graczy
Jedne co mi przychodzi na myśl to hook na event HLTV i robienie coś w nim, ale nie wiem czy zadziała
Użytkownik Cypis' edytował ten post 30.07.2013 21:35
#8
Napisano 30.07.2013 21:59
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#9
Napisano 31.07.2013 13:00
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#10
Napisano 31.07.2013 13:26
Nie chce udzielać jednoznacznej odpowiedzi orientuje się jak działa hltv i wiem że coś takiego było by dość ciężkie do zrobienia a może nawet nie możliwe.
Ale spróbujemy !
Pierwszy problem wysyłanie wiadomości do gracza który ogląda demko , powstaje tu ciekawe pytanie czy taki gracz ma id i czy jest "normalnym" bytem a może jest to robione w jakiś specjalny sposób tzn. jest on tylko obserwatorem ?
Powstaje pytanie jak wysłać wiadomość do takiego gracza bezpośrednio.
Jestem ciekaw dwóch rzeczy czy informacje wysłane w hud do gracza zobaczy spect u siebie i czy zobaczy je osoba oglądająca demko hltv tzn. czy cs uzna że skoro obserwuje kogoś to mam dostęp do jego message - może ktoś to sprawdzić ?
Innym pomysłem jest użycie
#define MSG_SPEC 9 // Sends to all spectator proxies
czy message wysłane z takim destination trafią tylko do spect i hltv ? po raz drugi czy może ktoś to sprawdzić ?
#11
Napisano 02.08.2013 10:16
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#12
Napisano 02.08.2013 10:42
#13
Napisano 02.08.2013 10:50
Na moje, to on chyba dalej nie rozumie o co tutaj chodzi, bo "out from server and only connected in hltv server". Niech ktoś sklei jakieś zdanie po angielsku, tak żeby było to dla nich tam zrozumiałe, może jednak znajdzie się tam ktoś, kto w jakiś sposób pomoże.What? You want to get userid out from server and only connected in hltv server?
if yes, its impossible because they users are out from HLDS.
Wysyłając tak po prostu, normalnie wiadomość hud, to osoba obserwująca tego nie widzi, ale czy da się to jakoś wysłać w taki sposób, żeby osoba obserwująca widziała? Na pewno, gdy wyślemy do hltv jakąś wiadomość, to potem oglądając demko, ta wiadomość jest dla nas widoczna, tylko tyle wiem.Jestem ciekaw dwóch rzeczy czy informacje wysłane w hud do gracza zobaczy spect u siebie i czy zobaczy je osoba oglądająca demko hltv tzn. czy cs uzna że skoro obserwuje kogoś to mam dostęp do jego message - może ktoś to sprawdzić ?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#14
Napisano 02.08.2013 11:06
Na pewno, gdy wyślemy do hltv jakąś wiadomość, to potem oglądając demko, ta wiadomość jest dla nas widoczna, tylko tyle wiem.
czy wysłanie w takiej wiadomości znaków formatujący typu %x spowoduje wyświetlanie wartości stosu podczas oglądania dema ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych