Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Obserwowany gracz - HLTV


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.07.2013 16:48

Jak pobrać id gracza dla hltv? Chodzi mi o to, żeby pobierać id gracza, którego właśnie oglądamy na hltv, oczywiście nie chcę wiedzieć jak to zrobić w już nagranym demku, ale jak zrobić tak, aby na demku było widać gdzieś id gracza, którego później będziemy oglądać. A jeszcze dokładniej, chodzi mi o coś takiego jak mamy w diablo modzie, że oglądając kogoś, wyświetla nam się jego nick, lvl, itd.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.07.2013 18:13

pev(id, pev_iuser2)
? i musisz sprawdzić, czy wartość jest true ( powyżej 0 )
if(!pev(id, pev_iuser2))
    return PLUGIN_CONTINUE

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.07.2013 18:52

pev(id, pev_iuser2)
? i musisz sprawdzić, czy wartość jest true ( powyżej 0 )
if(!pev(id, pev_iuser2))
    return PLUGIN_CONTINUE

Gdyby to działało na hltv, to bym tego tematu nawet nie zakładał ^ ^
Żeby nie było, sprawdzałem też "get_user_aiming", to także nie działa.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.07.2013 19:08

A jako id hltv dawałeś 0, czy pętlą szukałeś id HLTV ? ( is_user_hltv w pętli for )

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.07.2013 19:59

A jako id hltv dawałeś 0, czy pętlą szukałeś id HLTV ? ( is_user_hltv w pętli for )

Nie chciałbym się tutaj wychwalać, czy coś, bo jednak nie jestem jakimś guru amxmodx, ale wiem jak sprawdzić hltv. A odpowiadając na pytanie, po wejściu gracza wykonywany jest task, który wyświetla jakieś informacje i on także obejmuje id hltv (id większe od 0), bo nie mam żadnej blokady na nie (sprawdzałem nawet to przed napisaniem tematu, bo zawsze można o czymś zapomnieć lub się pomylić), tylko właśnie te dwie metody tutaj wymienione nie działają.

I jeszcze jedno, gdy sprawdziłem jak to będzie z "get_user_aiming", to czasami na początku rundy widać informacje o jakimś graczu z serwera, ale potem po rozpoczęciu rundy te info znika, czyli to jest chyba tak, że hltv pewnie swój "główny wzrok" ma skierowany w jakąś stronę, na którymś spawnie (ct lub tt), bo innego wytłumaczenia nie widzę.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.07.2013 21:23

Możesz na "testy" choć nie chcę wyjść źle, wypisać to origin na które patrzy HLTV, i Twoje origin, wtedy będąc sam na serwerze sprawdisz czy To origin jest (prawie) takie samo ( bo zapewne x y z bd sie roznic o kilkadziesiąt jednostek ( dla nie kumatych to malo ) ) | I wtedy możemy coś dalej pomyśleć <lol> :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 30.07.2013 21:35

HLTV jest botem i on nagrywa wszystkich i wszystko czyli cała mape i wszystkie efekty jakie się dzieją na niej.
Wątpie by się dało pobrać ID gracza na którego patrzy hltv, bo hltv w jednym momęcie może patrzyć na wszystkich graczy :X

Jedne co mi przychodzi na myśl to hook na event HLTV i robienie coś w nim, ale nie wiem czy zadziała :/

Użytkownik Cypis' edytował ten post 30.07.2013 21:35

  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.07.2013 21:59

HLTV raczej nie nazwałbym botem, bo "is_user_bot" zwraca fałsz, jeśli sprawdzimy tym hltv, ale to raczej tylko umowne, tak samo zresztą z tym oglądaniem gracza, wiadomo że hltv ogląda wszystkich na raz, ale może jednak jest jakaś funkcja, czy coś tam innego, co umożliwi wyciągnięcie id gracza, na którego akurat się przełączy kamerę podczas oglądania dema.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.07.2013 13:00

Pomysłu nie widzę, napiszę dla (czy tam "za") Ciebie temat na alliedmodders, może oni znają odpowiedź..

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.07.2013 13:26

Nie chce udzielać jednoznacznej odpowiedzi orientuje się jak działa hltv i wiem że coś takiego było by dość ciężkie do zrobienia a może nawet nie możliwe.

Ale spróbujemy  ;) !

 

Pierwszy problem wysyłanie wiadomości do gracza który ogląda demko , powstaje tu ciekawe pytanie czy taki gracz ma id i czy jest "normalnym" bytem a może jest to robione w jakiś specjalny sposób tzn. jest on tylko obserwatorem ?

Powstaje pytanie jak wysłać wiadomość do takiego gracza bezpośrednio.

Jestem ciekaw dwóch rzeczy czy informacje wysłane w hud do gracza zobaczy spect u siebie i czy zobaczy je osoba oglądająca demko hltv tzn. czy cs uzna że skoro obserwuje kogoś to mam dostęp do jego message - może ktoś to sprawdzić ?

 

Innym pomysłem jest użycie 

#define MSG_SPEC                    9        // Sends to all spectator proxies

czy message wysłane z takim destination trafią tylko do spect i hltv  ;) ? po raz drugi czy może ktoś to sprawdzić ?


  • +
  • -
  • 1

#11 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 02.08.2013 10:16

Wynikając z odpowiedzi z alliedmodders "its impossible"

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.08.2013 10:42

Impossible is Nothing
  • +
  • -
  • 1

#13 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.08.2013 10:50

What? You want to get userid out from server and only connected in hltv server?
if yes, its impossible because they users are out from HLDS.

Na moje, to on chyba dalej nie rozumie o co tutaj chodzi, bo "out from server and only connected in hltv server". Niech ktoś sklei jakieś zdanie po angielsku, tak żeby było to dla nich tam zrozumiałe, może jednak znajdzie się tam ktoś, kto w jakiś sposób pomoże.

Jestem ciekaw dwóch rzeczy czy informacje wysłane w hud do gracza zobaczy spect u siebie i czy zobaczy je osoba oglądająca demko hltv tzn. czy cs uzna że skoro obserwuje kogoś to mam dostęp do jego message - może ktoś to sprawdzić ?

Wysyłając tak po prostu, normalnie wiadomość hud, to osoba obserwująca tego nie widzi, ale czy da się to jakoś wysłać w taki sposób, żeby osoba obserwująca widziała? Na pewno, gdy wyślemy do hltv jakąś wiadomość, to potem oglądając demko, ta wiadomość jest dla nas widoczna, tylko tyle wiem.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.08.2013 11:06

 Na pewno, gdy wyślemy do hltv jakąś wiadomość, to potem oglądając demko, ta wiadomość jest dla nas widoczna, tylko tyle wiem.

 

czy wysłanie w takiej wiadomości znaków formatujący typu %x spowoduje wyświetlanie wartości stosu podczas oglądania dema :) ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych