Poszukuje osoby co mi zrobi paczkę zm z moimi wymaganiami. Jestem przekonany że to jest na silniku biohazard ponieważ ma dużo podobieństw. Plugin do zrobienia jest chyba tylko 1 vip, reszta jest darmowa z ewentualnym przerobieniem takie jak spadochron, granaty pod zm, grawitacja, szybkość i niewidzialność tylko że te 3 połączone w 1.
Po wykonaniu paczki sprawdzam ją czy wszystko jest ok i nie ma żadnego bugu.
Płatność: online ipko
Kontakt: gg, pw, steam
Opis:
1. Dwa rodzaje zombi. Podstawowa matka która będzie miała na samym początku 5000hp oraz każdy inny zarażony posiadał 2500hp.
2. Zombiaki otrzymują 100hp za każdego zarażonego człowieka, a ludzie za zabicie zombie 300$ (800$ vip).
3. Nie pokazuje że zombi zaraził. Podstawowo pokazuje że TT popełnił samobójstwo CT (przykład: ss na samym dole)
4. Zombi powinno tracić hp przy upadku z dużej wysokości tak samo jak ludzie. Podstawowo w biohazard jest ustawione że nie tracą hp.
5. Zombi nie powinno się regenerować ze względu na ilość posiadanego hp. Podstawowo się regenerują
6. Zombi ma możliwość zabicie ludzi zadając więcej dmg niż ma człowiek np. 100hp, musi uderzyć od tylu dzięki temu zadaje 165dmg lub w głowę dzięki temu zadaje 221dmg.
7. Zombie matka posiada inny model niż pozostałe zombie. Najlepiej tak zrobić aby była łatwa edycja modelu.
8. Nie powinno się słyszeć jak zombie chodzi. Podstawowo ma taki sam dźwięk jak ludzie.
9. Gdy jesteśmy zombie powinniśmy mieć możliwość podniesienia broni leżącej na mapce i w razie wygranej posiadamy tą broń w następnej rundzie.
10. Gdy jest się człowiekiem i wyrzuci broń to automatycznie znika. Podstawowo leży na mapce po wyrzuceniu.
11. Granat wybuchający zadaje podstawowo +500 dmg oraz odrzuca tylko zombie.
12. Zamiana flash na podpalającego. Nie powinien on podpalać ludzi.
13. Zamiana smoke na mrożącego.
14. Plugin pod komendą nades dzięki czemu będziemy mogli kupić granaty za daną cenę która będzie można ustawiać w cwarach. Wybuchający, płonący i zamrażający. Podstawowo od razu się dostaje granaty ale ja bym chciał to wyrzucić i dać moda aby poprzez użycie komendy można było kupić na rundę max 5 granatów każdego rodzaju, a w następnej rundzie kolejne 5, jeśli się nie zużyło ani nie było zombie w poprzednich rundach to się nie traci granatów i one będą się kumulować, czyli np przez 3 rundy kupowałem granaty to na koncie mam 15. Po wykorzystaniu limitu nie zamyka się sklep tylko tekst pojawia sie na szaro, a reszta normalnie na biało. Gdy we wszystkich wykorzystamy limit to sklep się nie zamknie tylko musimy to sami zrobić.
- brak limitu ( http://imageshack.us...g90/426/una.png )
- z limitami ( http://imageshack.us...1/4489/s77q.png )
15. Sklep pod komendą shop dzięki któremu będziemy mogli kupić niewidzialność, grawitacje i szybkość, a do każdego z tych trzech 3-5 możliwości. Co rundę znikają umiejętności.
- Niewidzialność
* 1000$ (słaba)
* 5000$ (średnia)
* 10000$ (duża)
- Grawitacja (przykład: http://imageshack.us...71/9355/bdd.png)
* 1500$ (500 grawitacji)
* 3000$ (400)
* 5000$ (300)
* 7000$ (200)
- Szybkość
* 1000$ (260 szybkości)
* 3000$ (300)
* 5000$ (340)
* 7000$ (380)
* 10000$ (420)
16. Plugin spadochronu bez żadnych tekstów takich jak „[AMXX] To use your parachute press..”
17. Po użyciu komendy nades, shop i buy_parachute nie były wyświetlane w say
18. Przerobić menu z broniami aby pistolety były jako 1 a następnie bronie automatyczne
19. Mgła jest podstawowo ale już z takimi ustawieniami:
#define FOG_ENABLE 1
#define FOG_DENSITY "1 "
#define FOG_COLOR "255 250 137"
20. Vip. Możliwości vip’a:
- Po 2szt wszystkich rodzajów granatów na początek
- Darmowy spadochron
- 2 Bronie automatyczne z możliwością wyrzucenia i podniesienia innej mając zawsze 2.
- Tańsze rzeczy z shop'a o 20%
- Własny model
- Pokazywany w TAB VIP jeśli jest się człowiekiem lub zombie
- Automatyczne odradzanie po śmierci.
- 800$ za zabicie zombie
21. Po śmierci odradzanie po 10s z napisem "Dla vipów automatycznie"
22. Runda się nie kończy do puki nie zginą wszyscy ludzie albo zombie.
23. Do póki nie zginiemy nie tracimy spadochronu.
24. Naboje w magazynku mają zawsze stałą ilość (chodzi tu o nieskończoną amunicje z przeładowaniem, aktualnie jest tak że jak wystrzelam np 10 naboi przeładuję to mam 30/80 a powinna być na końcu zawsze stała liczba, ponieważ gdy wystrzelam 84 naboje to otrzymam rezultat 30/4 i wtedy kolejny magazynek nie będzie miał 30 lecz 4)
- Granaty
*HE (wybuchający) 750$
*Flash (płonący) 1000$
*Smoke (zamrażający) 500$
PS. Chciałbym uniknąć tego typu bugów