Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] perk mroczne kule - errory

cod nowy

Najlepsza odpowiedź dasiek, 29.07.2013 08:55


debug not enabled!

 

 w plugins.ini obok twego pluginu dopisz debug

 

o tak

nazwapluginu.amxx debug

potem pokaz logi. 

 

ew zmień

SetHamParamFloat(3, damage + 7)

na to 

SetHamParamFloat(3, damage + 7.0)

może pomoże. :P

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.07.2013 08:00

Co jest nie tak z tym?

Ciągle te errory:

[AMXX] Run time error 10 (plugin "codperk_mrocznekule.amxx") (native "SetHamParamFloat") - debug not enabled!
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const perk_name[] = "Mroczne Kule";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 7 dmg wiecej i masz 1/10 szansy na zabranie przeciwnikowi 120 expa.";

new bool:ma_perk[32]

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "bloooom");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
        ma_perk[id] = true

public cod_perk_disabled(id)
        ma_perk[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	new liczba = random_num(1, 10)
	
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_perk[idattacker] && liczba == 10)
	{
		SetHamParamFloat(3, damage + 7)
		new xp_zabitego = cod_get_user_xp(this)
		new xp_killera = cod_get_user_xp(idattacker)
		cod_set_user_xp(this, xp_zabitego-120)
		cod_set_user_xp(idattacker, xp_killera+120)
		return HAM_HANDLED
	}
		
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 29.07.2013 08:55   Najlepsza odpowiedź


debug not enabled!

 

 w plugins.ini obok twego pluginu dopisz debug

 

o tak

nazwapluginu.amxx debug

potem pokaz logi. 

 

ew zmień

SetHamParamFloat(3, damage + 7)

na to 

SetHamParamFloat(3, damage + 7.0)

może pomoże. :P


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.07.2013 08:56

 


debug not enabled!

 

 w plugins.ini obok twego pluginu dopisz debug

 

o tak

nazwapluginu.amxx debug

potem pokaz logi. 

 

ew zmień

SetHamParamFloat(3, damage + 7)

na to 

SetHamParamFloat(3, damage + 7.0)

może pomoże. :P

 

 

 

z debugiem zapomnialem xD.

 

a z tym sproboje


dasiek (29.07.2013 10:00):
Po debugu daj logi. ;)

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych