Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] Projectiles Fix (1.0.0)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.07.2013 16:09

<!-- BEGIN TEMPLATE: postbit_external -->
<div>I am not playing TF2 anyways, but I always wanted to fix annoying bug with colliding projectiles.<br /><br />In other words this little dirty plugin fixes a bug when projectiles not flying through team mates.<br /><div style="margin: 5px;">
<div class="smallfont" style="margin-bottom: 2px;">
<b>Spoiler</b> <input value="Show" style="margin: 0px; padding: 0px; width: 45px; font-size: 10px;" onclick="if(this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != 'inline')
{ this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'inline'; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; }
else
{ this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value='Show'; }" type="button">
</div>
<div class="alt2" style="border: 1px inset; padding: 6px;">
<div class="spoiler" style="display: none;"><iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube....Yi3_majF4?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe></div>
</div>
</div><br /><br /><font size="2"><b>CONVARS</b></font><br />By default all rocket projectiles is 'fixed', but you can setup which projectiles should not fly through teammates.<ul><li><b>sm_fix_arrow</b> - <i>Allow arrow to fly through team mates?</i></li>
<li><b>sm_fix_energy_ball</b> - <i>Allow energy ball to fly through team mates?</i></li>
<li><b>sm_fix_energy_ring</b> - <i>Allow energy ring to fly through team mates?</i></li>
<li><b>sm_fix_flare</b> - <i>Allow flare to fly through team mates?</i></li>
<li><b>sm_fix_rocket</b> - <i>Allow rocket to fly through team mates?</i></li>
<li><b>sm_fix_sentryrocket</b> - <i>Allow sentry rocket to fly through team mates?</i></li>
</ul><br /><font size="2"><b>NOTES</b></font><ul><li>Unfortunately not all projectiles are available to handle. It's caused by different collision groups for every type of projectile (first is exploding on touch, second is bouncing and third are throwing). If you will found a way to properly set collision group for those - please let me know!</li>
<li>Projectiles still not flying through friendly buildings as before - its a gameplay tweak (against spies).</li>
<li>It's working very well with deflected projectiles.</li>
<li>Plugin is using <a href="https://forums.allie...d.php?p=1570806" target="_blank">Updater</a> by GoD-Tony, so you'll need to download it if you want to re-compile plugin.</li>
<li>Plugin generates a configuration file (<i>cfg/sourcemod/tf_projectiles_fix.cfg</i>).</li>
<li>Plugin is not really tested, so if any bug will occur - lemmeknow. :P</li>
</ul><br /><a href="http://www.game-moni...les_fix_version" target="_blank"><b>Servers with this plugin</b></a><br /><br /><font size="3"><a href="http://goo.gl/kVZATG" target="_blank"><b>Download plugin</b></a><br /><a href="https://github.com/zadroot/TF2_ProjectilesFix/tree/master/addons/scripting" target="_blank">Browse source code</a></font></div>


<!-- END TEMPLATE: postbit_external -->

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych