Witam, tworze sobie misje na Coda i mam takie małe pytanko, macie jakieś swoje pomysły, chodzi mi o dokładnie o postępy misji, wiecie mniej roboty, mniej kodu do zajmowania itd. Bo ja zrobiłem coś takiego np.
new aktywna_misja[33];
new wybrana_misja[33];
new aktywna_misja[33];
new rozdzialI_misja[][] = {
"",
"Zabij 5 graczy",
};
new rozdzialI_doswiadczenie[][] = { 0, 150, };
//
public Menu(id)
{
new menu_rozdzial[64];
formatex(menu_rozdzial, charsmax(menu_rozdzial),"\wWybierz misje:")
new menu = menu_create(menu_rozdzial, "Menu_Handle")
menu_additem(menu, "\wMisje 1", "0");
menu_display(id,menu,0)
}
public Menu_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wybrana_misja[id] = item+1;
new szMenuBody[1024], iLen, Keys;
iLen += formatex(szMenuBody[iLen], sizeof szMenuBody - 1, "Misja %d", item+1);
iLen += formatex(szMenuBody[iLen], sizeof szMenuBody - 1, "^nMisja: %s Nagroda: %d", rozdzialI_misja[item+1], rozdzialI_doswiadczenie[item+1]);
iLen += formatex(szMenuBody[iLen], sizeof szMenuBody -1, "^n^n1. Akceptuj Misje");
iLen += formatex(szMenuBody[iLen], sizeof szMenuBody -1, "^n0. Powrot");
Keys = (1<<0)|(1<<9);
show_menu(id, Keys, szMenuBody, -1, "RozdzialMenu");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public RozdzialIMisja_Handle(id, Key)
{
switch(Key + 1)
{
case 1:
{
aktywna_misja[id] = wybrana_misja[id];
}
case 10: Menu(id);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
I nie mam pomysłu co dalej Poradźcie co mam dalej zrobić jeżeli akceptuje misje?