Chcialem sie zapytac czy ktos ma pojecie za co odpowiedzialny jest ten plugin?
Wlasnie robie porzadki z swoim serwerem i widze, ze poprzednik wgrywal ten plugin ale nawet .sma nie ma do sprawdzenia kodu, za co on odpowiedzialny jest... Na pewno cos z spektem, jakis bug naprawia ale co to dokladnie jest, pojecie ma ktos?
Wpisalem to w google ale nic konkretnego mi nie wyszlo ;X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
specbugfix
Temat rozp. bl00keRs, 18.06.2009 14:55
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 18.06.2009 14:55
#2
Napisano 18.06.2009 15:24
/* AMXX Mod script. * * (c) Copyright 2004, ]FUSION[ Gray Death / www.fusion-clan.de * This file is provided as is (no warranties). * * Surely you know the spec-bug? When you got shot while ducked, * either the spectator menu will show up instantly or even * worse, no other key * than ^ and esc will work. Then you have * to enter "spec_menu 0" or an alias after you deleted the even * more anoying ^ already entered into your console by the * console key... * No problem. This plugin will fix it. */ #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("FUSION Spec-Fix","1.0","Gray Death") register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a"); } public eventDeathMsg() { new ids[1] ids[0] = read_data(2) set_task(1.0,"fixit",0,ids,1) return PLUGIN_CONTINUE } public fixit(ids[]) { client_cmd(ids[0],"+duck;-duck;spec_menu 0") }Usuwa problem braku reakcji klawiszy (tylko ^ i Escape działa) po śmierci.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych