Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

specbugfix


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bl00keRs

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:149
Offline

Napisano 18.06.2009 14:55

Chcialem sie zapytac czy ktos ma pojecie za co odpowiedzialny jest ten plugin?
Wlasnie robie porzadki z swoim serwerem i widze, ze poprzednik wgrywal ten plugin ale nawet .sma nie ma do sprawdzenia kodu, za co on odpowiedzialny jest... Na pewno cos z spektem, jakis bug naprawia ale co to dokladnie jest, pojecie ma ktos?
Wpisalem to w google ale nic konkretnego mi nie wyszlo ;X
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.06.2009 15:24

/* AMXX Mod script.
*
* (c) Copyright 2004, ]FUSION[ Gray Death / www.fusion-clan.de
* This file is provided as is (no warranties).
*
* Surely you know the spec-bug? When you got shot while ducked,
* either the spectator menu will show up instantly or even
* worse, no other key * than ^ and esc will work. Then you have
* to enter "spec_menu 0" or an alias after you deleted the even
* more anoying ^ already entered into your console by the
* console key...
* No problem. This plugin will fix it.
*/

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("FUSION Spec-Fix","1.0","Gray Death")
	register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a");
}

public eventDeathMsg() {
	new ids[1]
	ids[0] = read_data(2)
	set_task(1.0,"fixit",0,ids,1)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fixit(ids[]) {
	client_cmd(ids[0],"+duck;-duck;spec_menu 0")
}
Usuwa problem braku reakcji klawiszy (tylko ^ i Escape działa) po śmierci.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych