Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Prosba o napisanie banalnego pluginu

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grycuk

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:113
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Minsk Mazowiecki
Offline

Napisano 18.06.2009 13:39

Prosba o napisanie pluginu rundy rozgrzewkowej zwykly bez zadnych dodatkow zwykla gra i po 80 sekndach restart tylko jeszcze do tego info w sayu na kolorowo na poczatku
ColorChat(id, GREEN, "^x04 Runda rozgrezwkowa restart za 80 sekund~")
oraz na koniec
ColorChat(id, GREEN, "^x04 ~Czas rundy rozgrzewkowej dobiegl konca zyczymy milej gry~")

  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 18.06.2009 13:52

Najprościej w 3 min
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
	register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
	register_event("HLTV", "start", "a", "1=0", "2=0") 
}
public start(){
	fnGreenChat(0, "~Runda rozgrezwkowa restart za 80 sekund~")
	set_task(80.0, "koniec")
}
public koniec(){
	fnGreenChat(0, "~Czas rundy rozgrzewkowej dobiegl konca zyczymy milej gry~")
	server_cmd("sv_restart 1")
}
fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
    static max_players, svc_saytext;
    if( !max_players )
        max_players = get_maxplayers( );
    if( !svc_saytext )
        svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
   
    static msg[192];
    msg[0] = 0x04;
   
    vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
   
    if( plr > 0 && plr <= max_players )
    {
        message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
        write_byte( plr );
        write_string( msg );
        message_end( );
    }
    else if( plr == 0 )
    {
        for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
        {
            if( is_user_connected( i ) )
            {
                message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
                write_byte( i );
                write_string( msg );
                message_end( );
            }
        }
    }
   
    return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.06.2009 14:56

No to poświęć jeszcze 2 na testowanie....
#include <amxmodx>

new gbRestart=false;
new gcvarResTime;

public plugin_init() {
    register_plugin("Rozgrzewka", "1.0", "amxx.pl")
    register_event("HLTV", "start", "a", "1=0", "2=0")
    register_event("TextMsg", "eventGameCommencing", "a", "2&#Game_C")
    
    gcvarResTime=register_cvar("amx_res_time","80");
}
public eventGameCommencing(){
	gbRestart=true;
}
public start(){
	if(gbRestart){
		new iTime=get_pcvar_num(gcvarResTime);
		fnGreenChat(0, "~Runda rozgrezwkowa restart za %d sekund~",iTime)
		set_task(float(iTime), "koniec")
		gbRestart=false;
	}
}
public koniec(){
    fnGreenChat(0, "~Czas rundy rozgrzewkowej dobiegl konca zyczymy milej gry~")
    server_cmd("sv_restart 1")
}
fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
    static max_players, svc_saytext;
    if( !max_players )
        max_players = get_maxplayers( );
    if( !svc_saytext )
        svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
   
    static msg[192];
    msg[0] = 0x04;
   
    vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
   
    if( plr > 0 && plr <= max_players )
    {
        message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
        write_byte( plr );
        write_string( msg );
        message_end( );
    }
    else if( plr == 0 )
    {
        for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
        {
            if( is_user_connected( i ) )
            {
                message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
                write_byte( i );
                write_string( msg );
                message_end( );
            }
        }
    }
   
    return 1;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych