Krótko i na temat. Od jakiegoś czasu mimo niewgrywania jakichkolwiek nowych pluginów, serwer CodMod zaczął się crashować z logiem: "FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity". Poczytałem trochę na forum i wgrałem ten plugin: http://amxx.pl/topic...ych-wiadomosci/. W ciągu jednej nocy plik, w którym zapisują się wykryte wadliwe wiadomości, zwiększa swój rozmiar do 2 MB z ponad 50000 linijek kodu. Przeleciałem wszystkie klasy i perki (bo to jest codmod nowy) które używają MSG_ONE i troszeczkę "zoptymalizowałem" kod, ale nadal nic. O dziwo w tych wykrytych logach, ukazują się wiadomości, które nie są używane w żadnym wgranym plugnie jak np. ScoreAttrib lub ReqState. Oto kilka wiadomości:
W niektórych wiadomościach ID Clienta jest cały czas ten sam - w przypadku ReqState cały czas jest 4, w ScoreAttrib jest 9 i 11.
Wiadomości SpecHealth używa plugin admin_esp który mam wgrany na serwer. Po wyłączenia go, nadal wyskakuje ten błąd, mimo, że już żaden plugin go nie używa. SayText'a używa plugin od prefixów do codmoda, który można znaleźć tutaj: http://darkgl.amxx.p...w-say-cod-nowy/
Jakieś porady, aby zmniejszyć ilość występowanych crashów lub nawet pozbycie się ich i tych wiadomości raz na zawsze ? Czy być może to wina serwera/hostingu/binarków ?
Użytkownik radim edytował ten post 25.07.2013 08:40