Witam
Chciałem zrobić klase do CodModa lecz mi to nie wychodzi, robię to sam bez poradników bo kiedyś to robiłem i szło jak burza teraz po kilku miesiącach przerwy coś nie chce iść
daję tutaj klase :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Fighter"; new const opis[] = "Ma 1/8 z XM1014"; new const bronie = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_HEGRENADE ; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,8) == 1) if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Ogólnie klasa ma mieć :
1/8 zabicia z shotgana
1/1 z granata
co mogę robić zle ?