Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] problem ze zrobieniem klasy do coda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 d@mi@n22

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:damian
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 24.07.2013 13:53

Witam

 

Chciałem zrobić klase do CodModa lecz mi to nie wychodzi, robię to sam bez poradników bo kiedyś to robiłem i szło jak burza teraz po kilku miesiącach przerwy coś nie chce iść :/

 

daję tutaj klase :

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

       

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[]   = "Fighter";

new const opis[]    = "Ma 1/8 z XM1014";

new const bronie    = 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_HEGRENADE ;

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_connected(idattacker))

                return HAM_IGNORED;

       

        if(!ma_klase[idattacker])

                return HAM_IGNORED;

       

        if(!(damagebits & DMG_BULLET))

                return HAM_IGNORED;

               

        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && random_num(1,8) == 1)

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET)

                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

      

              

             



       

        return HAM_IGNORED;

}

 

Ogólnie klasa ma mieć :

 

1/8 zabicia z shotgana

 

1/1 z granata

 

co mogę robić zle ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Cyb3rShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Zg
Offline

Napisano 24.07.2013 14:21

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 d@mi@n22

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:damian
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 24.07.2013 14:23

Dzięki :)


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 24.07.2013 14:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.07.2013 09:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych