Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Blokada respawnu do niewykonania warunku
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 19.08.2013 18:51
To było dosyć ciekawe Ham_Spawn wykonuje się dwa razy podczas wchodzenia przez gracza na serwer i wyboru drużyny.Pierwszy jak zablokujemy to zrespi gracza i wywali mu ekran do na bok (bynajmniej mi tak robiło). A resztę można już blokować. Bez zmiany drużyny będzie pokazywał się model gracza na mapie.
Nie sprawdzałem jak będzie działać na więcej niż jedną osobę.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new bool:respawn[33] new MsgTeam new bool:First[33] public plugin_init() { register_plugin("AntyAutoSpawn", "Finish", "BlackPerfum") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Prespawn", 0) register_clcmd("say /respawn","Respawn") MsgTeam = get_user_msgid("TeamInfo") } public client_connect(id) { respawn[id] = false; First[id] = false } public Respawn(id) { respawn[id] = true } public client_putinserver(id) { if(get_pdata_int(id, 114,4) != 3) ChangeTeam(id) } public Prespawn(id) { if(!First[id]) { First[id] = true ChangeTeam(id) return 1 } if(!respawn[id]) { ChangeTeam(id) return 4 } return 1 } ChangeTeam(id) { set_pdata_int(id, 114, 3,4) message_begin(MSG_ALL, MsgTeam) write_byte(id) write_string("SPECTATOR") message_end() }Przejdź do postu
#2
Napisano 24.07.2013 13:21
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 24.07.2013 13:50
To chyba nie do końca będzie działać dobrze, a przynajmniej ja miałem z tym jakieś problemy.Zarejestruj w kanapce Ham_Spawn z post=0, w funkcji daj swój warunek, jeżeli go nie spełnia zwracaj HAM_SUPERCEDE
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 24.07.2013 14:42
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Takietam" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new can_respawn[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Respawn", 1); register_clcmd("say /respawn","CanRes"); } public client_connect(id) { can_respawn[id] = false; } public Respawn(id) { if(!can_respawn[id]) { user_silentkill(id); cs_set_user_deaths (id,cs_get_user_deaths(id) - 1) } } public CanRes(id) { can_respawn[id] = true; }
Może tak?
#6
Napisano 12.08.2013 13:47
user_silentkill(id);
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#7
Napisano 12.08.2013 13:53
Tylko słownik Ci nie służy.
user_silentkill - to zabijanie gracza, bez wiadomości, że został zabity (tej czaszki i nicku).
Tak w ogóle temat nieźle odświeżony.
a nie da sie jakos bez zabijania? Poza tym nie zawsze dziala, po dwoch lub trzech killach mozna normalnie grac bez wpisania komendy
Coś w to nie wierzę?
+ w Odrodzeniu brakuje warunku, czy gracz żyje, robiłem kiedyś bez warunków, ale potem mi wyskoczył błąd, że gracz nie jest połączony mimo odrodzenia.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#9
Napisano 14.08.2013 20:13
Spróbuj:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Takietam" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "xxx" new can_respawn[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PreRespawn", 0); register_clcmd("say /respawn","CanRes"); } public client_connect(id) { can_respawn[id] = false; } public CanRes(id) { can_respawn[id] = true; } public PreRespawn(id) { if(!can_respawn[id]) return HAM_SUPERCEDE return HAM_IGNORED; }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#12
Napisano 19.08.2013 18:51 Najlepsza odpowiedź
To było dosyć ciekawe Ham_Spawn wykonuje się dwa razy podczas wchodzenia przez gracza na serwer i wyboru drużyny.Pierwszy jak zablokujemy to zrespi gracza i wywali mu ekran do na bok (bynajmniej mi tak robiło). A resztę można już blokować. Bez zmiany drużyny będzie pokazywał się model gracza na mapie.
Nie sprawdzałem jak będzie działać na więcej niż jedną osobę.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new bool:respawn[33] new MsgTeam new bool:First[33] public plugin_init() { register_plugin("AntyAutoSpawn", "Finish", "BlackPerfum") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Prespawn", 0) register_clcmd("say /respawn","Respawn") MsgTeam = get_user_msgid("TeamInfo") } public client_connect(id) { respawn[id] = false; First[id] = false } public Respawn(id) { respawn[id] = true } public client_putinserver(id) { if(get_pdata_int(id, 114,4) != 3) ChangeTeam(id) } public Prespawn(id) { if(!First[id]) { First[id] = true ChangeTeam(id) return 1 } if(!respawn[id]) { ChangeTeam(id) return 4 } return 1 } ChangeTeam(id) { set_pdata_int(id, 114, 3,4) message_begin(MSG_ALL, MsgTeam) write_byte(id) write_string("SPECTATOR") message_end() }
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#13
Napisano 19.08.2013 21:00
Mam wgrany autorespawn i wylaczone rundy, zrobilem zeby autorespawn nie dzialal jak gracz nie spelni okreslonego warunku (say /respawn) i ze musi byc w TT / CT by komenda /respawn byla aktywna,w ten sposob wykluczylem wszelkie bugi. Bardzo duze podziekowania dla BlackPerfum za pomoc . Mozna zamknac.
#14
Napisano 19.08.2013 21:25
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych