Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
prosba o napisanie pluginu na zmiane modeli graczy
#1
Napisano 20.07.2013 01:23
Plugin Players_models.amxx Zamula mi Serwer !!!! więc szukam czegoś lekkiego !!
Za pomoc daje +++++ bardzo mi zalezy na szybką odpowiedź
#2
Napisano 22.07.2013 18:51
#3
Napisano 22.07.2013 20:04
#4
Napisano 22.07.2013 20:24
czekam na profesjonalne odpowiedzi.
#5
Napisano 22.07.2013 20:40
http://amxx.pl/topic...replacement-13/ łap wszystko się da wystarczy poszukać
#6
Napisano 22.07.2013 23:29
czekam na dalsze propozycje.
#7
Napisano 23.07.2013 00:09
Jest napisane się pisze. Poza tym na czerwono masz "Reputacja -3 Mniej niż zer0."
Tutaj znalazłem inną wersję tego pluginu, spróbuj z nią http://amxx.pl/topic...odels-extended/
#8
Napisano 23.07.2013 07:22
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Podmiana Modeli" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Jakub" new const modelectprecache[]= "models/player/modelct/modelct.mdl" new const modelettprecache[]= "models/player/modeltt/modeltt.mdl" new const modelect[]= "modelct" new const modelett[]= "modeltt" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelectprecache); precache_model(modelettprecache); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { static CsTeams:team team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_model(id, (team == CS_TEAM_CT) ? modelect : modelett); }
Jeśli chcesz edytować scieżki i nazwy:
new const modelectprecache[]= "models/player/modelct/modelct.mdl" //Tutaj zmieniasz sciezke do modelu CT new const modelettprecache[]= "models/player/modeltt/modeltt.mdl" //Tutaj do modelu TT new const modelect[]= "modelct" //Nazwa modelu, to ostatnie bez rozszerzenia .mdl new const modelett[]= "modeltt" //Nazwa modelu, to ostatnie bez rozszerzenia .mdl
U mnie na testowym serwie hulało .
Użytkownik BaoBao edytował ten post 23.07.2013 07:25
Pamiętaj! Na obecną chwilę na tym forum nie jestem kimś kto potrafi pisać pluginy. Jestem osobą, która potrafi posługiwać się google, wyszukiwarką, dokumentacją oraz lubi pomagać innym .
79.133.216.66:27015
#9
Napisano 23.07.2013 16:16
#10
Napisano 23.07.2013 18:00
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania dotyczące pluginów
do
Scripting AMXX → Pluginy
#12
Napisano 23.07.2013 22:06
Łap wersje, która zmienia tylko model CT .
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Podmiana Modeli" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Jakub" new const modelectprecache[]= "models/player/modelct/modelct.mdl" new const modelect[]= "modelct" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelectprecache); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { static CsTeams:team team = cs_get_user_team(id); if(team==CS_TEAM_CT) cs_set_user_model(id, modelct); }
Użytkownik BaoBao edytował ten post 23.07.2013 22:06
Pamiętaj! Na obecną chwilę na tym forum nie jestem kimś kto potrafi pisać pluginy. Jestem osobą, która potrafi posługiwać się google, wyszukiwarką, dokumentacją oraz lubi pomagać innym .
79.133.216.66:27015
#13
Napisano 25.07.2013 06:18
Łap wersje, która zmienia tylko model CT .
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Podmiana Modeli" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Jakub" new const modelectprecache[]= "models/player/modelct/modelct.mdl" new const modelect[]= "modelct" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelectprecache); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { static CsTeams:team team = cs_get_user_team(id); if(team==CS_TEAM_CT) cs_set_user_model(id, modelct); }
Nie Da Się tego skompilować !
Jak Będzie toś to poprawiał, to nazwa gracza to "graczbb" zamiast tego "modelct"
Jeśli nie które osoby nie rozumieją to napisze jeszcze raz:
Chcę, aby wszystkie osoby w CT miały 1 Model !
Użytkownik SHIFT 97 edytował ten post 25.07.2013 06:19
#14
Napisano 25.07.2013 07:48
Poprawione.
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Podmiana Modeli" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Jakub" new const modelbbprecache[]= "models/player/graczbb/graczbb.mdl" new const modelbb[]= "graczbb" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelbbprecache); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { static CsTeams:team team = cs_get_user_team(id); if(team==CS_TEAM_CT) cs_set_user_model(id, modelbb); }
Pamiętaj! Na obecną chwilę na tym forum nie jestem kimś kto potrafi pisać pluginy. Jestem osobą, która potrafi posługiwać się google, wyszukiwarką, dokumentacją oraz lubi pomagać innym .
79.133.216.66:27015
#15
Napisano 27.07.2013 20:52
Poprawione.
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Podmiana Modeli" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Jakub" new const modelbbprecache[]= "models/player/graczbb/graczbb.mdl" new const modelbb[]= "graczbb" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() { precache_model(modelbbprecache); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { static CsTeams:team team = cs_get_user_team(id); if(team==CS_TEAM_CT) cs_set_user_model(id, modelbb); }
Nie działa nic, kompletne 0. Nawet nie pobiera modelu
#16
Napisano 06.08.2013 12:20
Użytkownik SHIFT 97 edytował ten post 06.08.2013 12:20
#17
Napisano 07.08.2013 21:14
Niecałe 2 minuty *.*, nie wiem czy będzie 100 % działać, ale raczej tak
Pamiętaj żeby zmienić nazwe na swoją (modelu)
Trzymaj:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "Modele Graczy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "sn00py" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); } public runda(id){ if(is_user_connected(id)) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ cs_set_user_model(id, "graczbb") // Nazwa modelu CT } } } public plugin_precache(){ precache_model("models/player/graczbb/graczbb.mdl") // Folder i nazwa modelu CT }
Użytkownik sn00py edytował ten post 07.08.2013 21:15
POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!
#18
Napisano 07.08.2013 21:35
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych