Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wyciągnięcie nickówArray, trie itp...

wyciagniecie nickow trie array

Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 24.07.2013 18:17

No więc tak: żeby wydobyć coś z Trie, potrzeba klucza, czyli nazwy pola... Zrób obok trie dodatkowo Array i przechowuj w nim nicki podobnie jak w Trie, po Arrayu już możesz bezproblemowo iterować :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.07.2013 11:21

Więc mam gangi, dodałem usuwanie graczy offline z gangu za pomocą nicku analogicznie do usuwania ich jakby byli online, jednak jak wyciągnąć listę graczy w naszym gangu np. do motd?

 

Usuwanie graczy za pomocą nicku pomoże wam zrozumieć jak wyglądają ten gangi w zapisie.

 
public odczytaj2(id){ 
if(getStatus(id, g_iGang[id]) == STATUS_LEADER){
new text[32];
read_argv(1, text, 31);
 
new player = cmd_target(id, text, CMDTARGET_ALLOW_SELF)
 
if(is_user_connected(player))
{
ColorChat(id, RED, "NIEPOWODZENIE! Powod: Mozesz usuwac tylko graczy niepolaczonych!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new aData[ GangInfo ];
ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );
 
new bool:jest = TrieKeyExists(aData[GangMembers], text);
 
if(jest){
TrieDeleteKey( aData[ GangMembers ], text );
aData[ NumMembers ]--;
ArraySetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );
sqlv_remove_ex( g_hVault, text, aData[ GangName ] ); 
ColorChat(id, RED, "POWODZENIE!^1 Wszystko poszlo dobrze :)");
} 
else
ColorChat(id, RED, "NIEPOWODZENIE!^1 W twoim gangu nie ma: %s", text);
 
 
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

reszta we wklejce ...


Użytkownik HubertTM edytował ten post 15.07.2013 11:23

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 16.07.2013 20:03

Hmm, przelecieć pętlą po trie? ;>


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.07.2013 14:48

Odświeżając temat, nie wiem jak to zrobić xD.

Chcę usuwać graczy niepołączonych więc po id nie pobiorę, po prostu nie mam żadnego info o nich chodzi o wyciągnięcie z.

Trie:GangMembers

 

Da się tak?


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 24.07.2013 18:17   Najlepsza odpowiedź

No więc tak: żeby wydobyć coś z Trie, potrzeba klucza, czyli nazwy pola... Zrób obok trie dodatkowo Array i przechowuj w nim nicki podobnie jak w Trie, po Arrayu już możesz bezproblemowo iterować :)


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych