Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Bf2 zmniejszenie dmg z granatówup


Najlepsza odpowiedź Lacostii , 14.07.2013 21:15

Weź ham.inl z scripting/bf2, 66 linijka:

		damage += damage * expBadgeLevel * 0.2;

i wartość 0.2 zmień na np. 0.15 i zapisz. (Nie jestem pewien czy zadziała z 2 cyframi po przecinku, więc jak drastycznie chcesz zmniejszyć dmg to 0.1 daj)

Następnie katalog bf2 z tym zmienionym plikiem musisz mieć w katalogu gdzie lokalnie kompilujesz i wykonujesz ponownie ową kompilacje i powinno być okey.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 jony

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 13.07.2013 21:03

Witam mam na serwerze takie oto bf2 http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v110/ wersja 110 bez resetu.

Przy odznace "profesjonalista w obeznaniu w Materiałach Wybuchowych" dmg z rzuconego granata, gdy dobrze trafimy wynosi ponad 170 co oznacza że osoba która nim oberwie ginie na miejscu.

Teraz pytanie czy można jakoś zmienić zadawane dmg z granatów? Wiem że z odznaką z shotguna można sobie ustawić z hp też więc z granatów też powinno się dać.

Gdyby ktoś mógł to prosił bym o krótką instrukcję jak to zrobić :D

 

Jak nieodpowiedni dział to przepraszam.


Użytkownik jony edytował ten post 13.07.2013 21:07

b_350_20_5B5B5D_000000_0F78D2_000000.png


#2 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 13.07.2013 23:49

http://amxx.pl/topic...obycie-odznaki/

 

Tu masz dokładny poradnik


  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#3 jony

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 14.07.2013 00:00

Nie o to chodzi.

Chodzi o to czy da się aby dla poszczególnych poziomów odznaki ustawić maxymalne dmg. Podobnie jak z odznaka z shotguna niewidzlaność bo 170 to stanowczo za dużo jak ktoś ją wbije to nie będzie gry.

Like daję za chęć pomocy choć nieudaną :D

 


Użytkownik jony edytował ten post 14.07.2013 00:01

b_350_20_5B5B5D_000000_0F78D2_000000.png


#4 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.07.2013 21:15   Najlepsza odpowiedź

Weź ham.inl z scripting/bf2, 66 linijka:

		damage += damage * expBadgeLevel * 0.2;

i wartość 0.2 zmień na np. 0.15 i zapisz. (Nie jestem pewien czy zadziała z 2 cyframi po przecinku, więc jak drastycznie chcesz zmniejszyć dmg to 0.1 daj)

Następnie katalog bf2 z tym zmienionym plikiem musisz mieć w katalogu gdzie lokalnie kompilujesz i wykonujesz ponownie ową kompilacje i powinno być okey.


  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#5 jony

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 14.07.2013 22:11

Dziękuję można zamknąć.


b_350_20_5B5B5D_000000_0F78D2_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych