#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote edit secretservice"
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc, cvar_uszkodzenia_za_obrazenia;
new wytrzymalosc_perku[33];
new wytrzymalosc_pozmianie[33];
new nazwa_perku[33];
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercPost", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1)
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage_kill", "5");
cvar_uszkodzenia_za_obrazenia = register_cvar("cod_cod_perkdamage_dmg", "1")
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;
cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), nazwa_perku, 32);
}
public SmiercPost(id, attacker, sb)
{
if(!cod_get_user_perk(id)) return;
new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3][uGraj.com]^x01 Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3][uGraj.com]^x01 Obecnie posiadasz perk ^x04%s. Chron go przed zniszczeniem.", nazwa_perku);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3][uGraj.com]^x01 Pozostala wytrzymalosc twojego perku to ^x04%i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!cod_get_user_perk(id)) return;
if(get_user_team(id) == get_user_team(attacker)) return
while(damage >= 10.0)
{
new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_obrazenia);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
damage -= 10.0
}
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3][uGraj.com]^x01 Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
}
public cod_class_changed(id)
{
wytrzymalosc_pozmianie[id]=random_num(1,30);
wytrzymalosc_perku[id]=wytrzymalosc_pozmianie[id];
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3][uGraj.com]^x01 Zmieniles klase wiec Twoj perk posiada teraz^x04 %i ^x01wytrzymalosci", wytrzymalosc_perku[id]);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3][uGraj.com]^x01 Aby odnowic perk skorzystaj ze ^x04sklepiku.");
}
Spróbuj wywalić:
new wytrzymalosc_pozmianie[33];
i
public cod_class_changed(id)
{
wytrzymalosc_pozmianie[id]=random_num(1,30);
wytrzymalosc_perku[id]=wytrzymalosc_pozmianie[id];
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3][uGraj.com]^x01 Zmieniles klase wiec Twoj perk posiada teraz^x04 %i ^x01wytrzymalosci", wytrzymalosc_perku[id]);
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3][uGraj.com]^x01 Aby odnowic perk skorzystaj ze ^x04sklepiku.");
}
Użytkownik Kalifta edytował ten post 13.07.2013 12:07