Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Callfunc czy OneForward


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.07.2013 21:16

Monotonne* używanie, którego z tych zbiorów funkcji  obciąża bardziej serwer ? Czyli czego lepiej używać.

 

Aby wszystko było wiadome mam w zmiennej globalnej id pluginu (nie funkcji) , w którym chce aby jakaś funkcja się wykonała.

Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.

 

* - Czasami nawet 200 razy na sekundę

 


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 12.07.2013 21:38

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 12.07.2013 21:41

Nigdy mnie nie ciekawiło jak działa callfunc, ale zakładając że callfunc_push nie jest interpretowany jako funkcja a zwykły wrzut na stos ( push ), to callfunc byłby zdecydowanie szybszy. Inaczej Forward'y.

 


Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.

Po co? Zcache'uj w tablicy i opakuj w strukture, zawsze to mniej operacji a dzięki enum masz łatwy dostęp do danych.


  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#3 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.07.2013 22:39

 


Jeszcze dodam, że za każdym razem tworze forward lub pobieram id funkcji.

Po co? Zcache'uj w tablicy i opakuj w strukture, zawsze to mniej operacji a Dzięki enum masz łatwy dostęp do danych.

 

Tu chodzi o to, że zaciekawiło mnie, iż w DiabloMod Core DarkGl wszędzie używa OneForward, a przy zadawaniu Dmg Callfunc. A wytyczne są po to aby dokładnie odwzorować to co on umieścił w swoim Diablo ;D


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych