* Utworz na mapie prezent * @param gift numer nagrody lub GIFT_RANDOM gdy ma byc losowo * @param Float:fOrigin[3] Punkt na mapie gdzie ma byc stworzona paczka, * mozna nie podawac, wtedy wybrane zostanie losowe miejsce
native gift_spawn( Gift:gift = GIFT_RANDOM, Float:... );W pluginie uzywany jest tak:
gift_spawn()A wlasnie chcialem zrobic, aby dane nagrody wypadaly tylko z jednego modelu prezentu i dalem:
gift_spawn(1)Czyli w tym pluginie respi sie tylko model pierwszy z new const gszModels[][32]
Tak , bo chce zrobic dla kazdego innego modelu inne nagrody
Tylko, ze gift_spawn(1) być nie moze, co tam musi byc, aby respil sie tylko ten pierwszy model?
* @param gift numer nagrody lub GIFT_RANDOM gdy ma byc losowo
Jednak chyba ten natyw jest do ustawiania nagrody w prezencie, ktory wypadnie.
A wiec trzebato jakos inaczej zrobic, bo jak prezent spada z nieba, to spada losowy z tych ktore mamy w gszModels.
I teraz trzeba by bylo jakos zrobic, aby w danym modelu prezentu byly tylko te nagordy jakie chce.
Czyli jesli jest gszModels[0] (0 bo tablice chyba liczone sa od 0?) to ma nagrody inne niz, gdyby mial powiedzmy gszModels[1].
Tylko nie wiem jak to zrobic...
A mozna by bylo zrobic, ze jesli wylosowal model pierwszy to czyta plik z configs/prezenty1, a jak z drugiego modelu to z configs/prezenty2, i tak dalej?
Czy jest latwiejszy sposob(zapewne)