Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Bronie pokazane przy wyborze klasy, pomoc

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo97

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.07.2013 12:58

Witam, męczę się z tym i nie mogę dodać, aby przy wyborze klas w nawiasie były podane bronie, tutaj mam cod, jest on inny, bo mam dodane frakcje i przez te frakcje nie mogę się połapać w kodzie i są błędy, proszę o pomoc tutaj daję kod:

 

public WybierzKlase(id)
{
        new menu = menu_create("\rCoD \yWybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i))
{
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
        }
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu);
}
 
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT){
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        new data[65], iName[64] 
        new acces, callback 
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
        
        new menu2 = menu_create("\rCoD \yWybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
 
        new klasa[50],szTmp[5];
        for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        {
                if(equali(data,frakcja_klas[i])){
                        WczytajDane(id, i);
                        format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yLvL \r: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
                        num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
                        menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
                }
        }
        
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
        
        menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
        menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
        menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
        menu_display(id, menu2);
        
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }      
        new data[65], iName[64] 
        new acces, callback 
        menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
        
        item = str_to_num(data);
        
        if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
        nowa_klasa_gracza[id] = item;
        
        if(klasa_gracza[id])
        ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.", prefix);
        else
        {
                UstawNowaKlase(id);
                DajBronie(id);
                ZastosujAtrybuty(id);
        }
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 12.07.2013 13:20

To nie lepiej dopisać bezpośrednio przy nazwie klasy??

 

#include 
#include
#include

new const nazwa[] = "Nieważne (M4 i AK)";
new const opis[] = "ma m4 i ak";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#3 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.07.2013 13:26

Czy ja wiem, tak by było automatycznie, a że mam już wysokie lvl, to przy zmianie klas wiadomo.., a np. jak się weźmie /klasy to tam jak bd nazwa: Klasa (m4 i ak) bez sensu bo niżej bd wypisane bronie, dlatego wolę tak. Pomoże ktoś ?


  • +
  • -
  • 0

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 12.07.2013 13:26

Ale wiesz, lepiej by bylo tak jak chcial autor :) , przynajmniej dla mnie. 


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 12.07.2013 13:28

Ja daje tylko propozycje łatwiejszego rozwiązania problemu i nie spamie jak co niektórzy :D


sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#6 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.07.2013 16:19

Teraz to wszyscy robimy spam.. Pomoże ktoś? :D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg