Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Błąd ze spowolnieniem

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Elder98

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 11.07.2013 16:06

Witam. Zrobiłem sobie klasę która spowalnia wrogów. Jednak znalazłem jeden błąd który mnie denerwuje.

A mianowicie jest to błąd, że gdy przeciwnik zostanie spowolniony to gdy zmieni bron to znów porusza się normalnie.

 

Podaję sma klasy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define TASK_ID 128000
 
new const nazwa[]   = "Lodowy Samuraj";
new const opis[]    = "Samuraj posiada miecz samurajski , wyzej skaczy , jest prawie nie widzialny";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[32]
new bool:spowolnij[33];

public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Zwykle"); 
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
 register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
 register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
 register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");

}

public cod_class_enabled(id)
{
 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
 ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
 if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);

}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/knife/samuraj/p_knife.mdl");
        precache_model("models/knife/samuraj/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/samuraj/v_knife.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/samuraj/p_knife.mdl")
                }
        }
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

#define TASK_ZATRUCIE 64000

public Damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(attacker)) return;
	
	spowolnij[id] = true;
	set_pev(id, pev_maxspeed, pev(id, pev_maxspeed)*0.6);
}

public ResetHUD(id)
{
	spowolnij[id] = false;
}

public MocZaladowana(id)
{
	id -= TASK_ID;
	if(!ma_klase[id]) return;
	CurWeapon(id);
}



  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych