Wchodzisz do katalogu : cstrike\addons\amxmodx\scripting
wchodzi w pierwsza lepsza klase (pliki zaczynajace sie od codclass )
otwierasz ten plik w notatniku i szukasz :
na przykladnie codclass_deagler
linijka :
new DEAGLE_MODEL[ 64 ] = "models/v_deagle_new.mdl"
new g_hasZoom[33];
public plugin_precache()
{
precache_model( DEAGLE_MODEL )
}
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
if( szWeapID == CSW_DEAGLE && !g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
else
{ if( g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_RELOAD) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_RELOAD))
{
if(szWeapID == CSW_DEAGLE && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[id] = false
cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0)
}
}
if ( szWeapID == CSW_DEAGLE && ma_klase[id])
{
set_pev( id, pev_viewmodel2, DEAGLE_MODEL )
}
i usuwasz to co jest od tego modelu ale z tego co widze to lepiej bedzie zrobic nowa ta klase w genaratorze
bo i tak jest w niej reklama innej sieci w say wiec tak czy siak musialbys edytowac, troche roboty bedzie