nie wiem czy dobrze robie dlatego pytam
do public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) dodaje
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 96 && get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1)
{
set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
}
i w public daj przedmiot
case 96:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
oraz mam 2-gie pytanie ale nie umialem sformulowac tego w nazwie tematu wiec dalem inne
gdy mamy 16000 $ to jak zrobic by automatycznie wymienialo na X monet w cod stary
public Sprawdzkase(id)
{
if(cs_set_user_money(id) == 16000;
{
cs_set_user_money(id, cs_set_user_money(id)-16000)
monety[id] += XX; //tutaj moja liczba monet ustawiona cvarem
ColorChat(id,GREEN,"[COD:MW]^x01 Wymieniles^x03 16000$^x01 na^x03 %i^x01 Monet", XX);
}
}
i w public odrodzenie oraz w public death dodac ?
Sprawdzkase(id);
lub zrobic task
set_task(1.0, "Sprawdzkase");
za pomoc daje +
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 09.07.2013 20:19