Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Nazwa itemu jako nasz Nick
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 10.07.2013 16:42
Jak już chcesz w tej funkcji to robić to za pomocą funkcji formatex
new name[32] get_user_name(id, name, 31); if(random_num(1,100)<=8){ formatex(player_item_name[id],charsmax(player_item_name[id]),"%s",name) player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) } else{ player_item_name[id] = "Krysztal Techniki" player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) }
Tylko trochę często będziesz pobierał nick gracza twoim sposobem
Przejdź do postu#1
Napisano 08.07.2013 18:18
#2
Napisano 10.07.2013 09:36
#3
Napisano 10.07.2013 10:46
Wchodzisz w sma Perku znajdź tam new nazwa[] = "Nazwa perku" . Zmień ją np na swój nick, po czym wejdź http://amxx.pl/kompilator/ podaj ścieżkę do owego perku , po czym kliknij Kompiluj. Pobierz i wgraj na serwer.
#5
Napisano 10.07.2013 14:21
#6
Napisano 10.07.2013 16:18
Nadajesz nazwę przedmiotu np. "$" Następnie podczas wyświetlania w hud, motd i ColorChat dodajesz ten warunek :
If(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[0] == "$") get_user_name ( id, zmienna_z_nazwą_przedmiotu, 127 )
Nie napisałeś jakie masz diablo dlatego domyślam się że masz diablo darka (na innym to nie będzie działać)
To dajesz dopiero po wczytaniu nazwy przedmiotu.
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 10.07.2013 16:31
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#7
Napisano 10.07.2013 16:19
to daj perk to ci zrobie
#8
Napisano 10.07.2013 16:21
nie tylko pisze nazwa itemu
new nazwa [] = "%s"
Użytkownik .::DYZI3K::. edytował ten post 10.07.2013 16:23
#9
Napisano 10.07.2013 16:25
#10
Napisano 10.07.2013 16:31
W diablo 5.9l nie masz zbytnio dużych ograniczeń co do zmiennej przechowującej nazwę przedmiotu. Tzn. możesz robić co z nią chcesz. Nazwij przedmiot np. "$", a podczas zdobywania przedmiotu dodaj warunek (po nadaniu wartości zmiennej przechowującej nazwę przedmiotu):
If(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id][0] == "$") get_user_name ( id, zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id], charsmax(zmienna_z_nazwą_przedmiotu[id]) )
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#11
Napisano 10.07.2013 16:36
new name get_user_name(id, name, 47); if(random_num(1,100)<=8){ player_item_name[id] = "%s",name player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) } else{ player_item_name[id] = "Krysztal Techniki" player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) }No ale niestety tak się nie da
#12
Napisano 10.07.2013 16:42 Najlepsza odpowiedź
Jak już chcesz w tej funkcji to robić to za pomocą funkcji formatex
new name[32] get_user_name(id, name, 31); if(random_num(1,100)<=8){ formatex(player_item_name[id],charsmax(player_item_name[id]),"%s",name) player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) } else{ player_item_name[id] = "Krysztal Techniki" player_item_id[id] = rannum player_b_mine[id] = 3 show_dhudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine",player_item_name[id]) }
Tylko trochę często będziesz pobierał nick gracza twoim sposobem
Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!
Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują
#13
Napisano 10.07.2013 16:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych