Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Dodanie dodatkowego skoku do klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Porywacz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 08.07.2013 11:07

Proszę o dodanie dodatkowego skoku (1) to klasy 

 

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Porucznik";
new const opis[]    = "Posiada 10(+int) wiecej obrazen z Mac10 , dodatkowy skok i jest szybki";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "12345");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
 
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;

}

 

Próbowałem zrobić to ale mi nie wychodzi mam 1 error 


  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#2 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2013 11:29

Rozumiem że klasa ma mieć jeden skok :)

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Porucznik";
new const opis[]    = "Posiada 10(+int) wiecej obrazen z Mac10 , dodatkowy skok i jest szybki";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


new ma_klase[33];


new skoki[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "12345");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}


public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");


ma_klase[id] = true;


}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}

Jeżeli ma mieć więcej skoków to tutaj (na samym końcu sma) :

 

else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;


return FMRES_IGNORED;
}

W tej linijce zmieniasz wartość "1" na taką która ma odpowiadać skokom w klasie.

skoki[id] = 1;

1 = jeden skok

2 = dwa skoki 

etc.

 
 

 


Użytkownik MarViner edytował ten post 08.07.2013 11:31

  • +
  • -
  • 0

#3 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 08.07.2013 12:54

sory za to ze powstały 2 tematy :D nwm czemu tak ale i tak znowu potrzebuje pomocy z inną klasą :D

Teraz potrzebuje 3 skoków ;D

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
 
new const nazwa[] = "Elektryk[P]";
new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice i 3 skoki !"
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new ma_klase[33]
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
 
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G ))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;
 
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
 
public cod_class_skill_used(id) {
 
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
 
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
 
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
 
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )        // start entity
write_short( endEntity )        // end entity
write_short( iSprite )            // model
write_byte( startFrame )        // starting frame
write_byte( frameRate )            // frame rate
write_byte( life )                // life
write_byte( width )                // line width
write_byte( noise )                // noise amplitude
write_byte( red )                // red
write_byte( green )                // green
write_byte( blue )                // blue
write_byte( alpha )                // brightness
write_byte( speed )                // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);
 
remove_entity(ent);
 
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
 
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
 
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#4 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2013 14:04

Łap :)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";


new const nazwa[] = "Elektryk[P]";
new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice i 3 skoki !"
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;


new ma_klase[33];
new skoki[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);




register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}


public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G ))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;


return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}


public cod_class_skill_used(id) {


if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;


if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);


if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}


if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;


puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}


stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )        // start entity
write_short( endEntity )        // end entity
write_short( iSprite )            // model
write_byte( startFrame )        // starting frame
write_byte( frameRate )            // frame rate
write_byte( life )                // life
write_byte( width )                // line width
write_byte( noise )                // noise amplitude
write_byte( red )                // red
write_byte( green )                // green
write_byte( blue )                // blue
write_byte( alpha )                // brightness
write_byte( speed )                // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);


remove_entity(ent);


//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}




public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) { 


ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;


return FMRES_IGNORED;
}

 


Użytkownik MarViner edytował ten post 08.07.2013 14:05

  • +
  • -
  • 1

#5 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 08.07.2013 14:06

hehe dzięki.


  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg